کد مطلب: 

242705

جزئیات قتل پسر سه ساله به دست پدر

مرد خشمگین که کودک معلولش را به قتل رسانده بود در تازه‌ترین اعترافات خود جزئیات این جنایت را فاش کرد.
جزئیات قتل پسر سه ساله به دست پدر

به گزارش سیتنا، این مرد ساعت 5 صبح چهارشنبه 21 اسفند به کلانتری 153 شهرک ولیعصر رفت و به‌قتل فرزند سه ساله‌اش اعتراف کرد. قبل از آنکه افسر کشیک سؤالی درخصوص جزئیات ماجرا بپرسد مرد جوان او را به طرف صندوق عقب خودرواش برد و در حالی که در صندوق عقب خودرو تیبای سفید رنگش را باز می‌کرد جسد کودک را که به خاطر گذشت چند روز از مرگ دچار فساد شده بود نشانش داد. بدین ترتیب با اعلام موضوع به بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران تیم بررسی صحنه قتل راهی محل شدند. آثار کبودی روی گردن و بدن پسرک به چشم می‌خورد. طبق اظهارات متخصصان پزشکی قانونی پسر سه ساله بر اثر خفگی جان خود را از دست داده بود. با اعتراف مرد جوان به قتل، به دستور بازپرس دشتبان، وی بازداشت و به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد.

گفت‌و‌گو با متهم

چرا پسرت را به قتل رساندی؟

ابوالفضل با معلولیت جسمی و بیماری کلیوی و داخلی به دنیا آمد، چون وضعیت مالی خوبی نداشتیم او را به بهزیستی سپردیم. اما بعد از دو سال تصمیم گرفتیم بچه را به خانه بیاوریم اما خیلی اذیت می‌کرد. وضعیت مالی خوبی هم نداشتم تا بتوانم هزینه داروهایش را پرداخت کنم. روز حادثه داشت گریه می‌کرد و اعصابم به هم ریخته بود سرش را به دیوار کوبیدم و بعد هم دستم را روی گلویش گذاشتم و فشار دادم که خفه شد.

همسرت از ماجرا با خبر بود؟

نه. به او گفتم ابوالفضل حالش بد است و او را باید به بیمارستان ببرم. تا همسرم خواست حاضر شود من بچه را از خانه بیرون بردم.

در این یک هفته سراغ بچه را نگرفت؟

به او گفتم به خاطر بیماری کرونا، اجازه نمی‌دهند کسی به بیمارستان برود و برای سلامتی تو هم خوب نیست. من دوهفته قبل از این ماجرا بچه را از مادرش جدا کرده بودم و در یک اتاق نگهداری می‌کردم.

قصد داشتی با جسد چه کنی؟

جسد را داخل صندوق عقب ماشینم گذاشتم. این اتفاق ساعت 11 چهارشنبه هفته قبل رخ داد و در تمام این مدت جسد داخل ماشینم بود و بارها در شهر می‌گشتم و می‌خواستم جسد بچه‌ام را جایی دفن کنم اما نمی‌توانستم. درنهایت به خاطر عذاب وجدان تصمیم گرفتم که خودم را معرفی کنم.

شغلت چیست؟

راننده خودروی اینترنتی هستم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-03-15 07:20

افزودن دیدگاه جدید