کد مطلب: 

240106

رحمان رضایی: به استراماچونی حق می‌دهم

ملی‌پوش اسبق فوتبال کشورمان به خبرورزشی گفت: اینکه می‌گویند ما به دوحه نرفتیم یا مذاکره نکرده‌ایم یک شوخی است.
رحمان رضایی: به استراماچونی حق می‌دهم

به گزارش خبرورزشی، پس از عدم توافق میان تیم مذاکره‌کننده ایرانی و وکیل حقوقی آندره‌آ استراماچونی حرف و حدیث‌های بسیاری ایجاد شد. به همین خاطر با رحمان رضایی تماس گرفتیم تا اصل قضیه را از زبان این ملی‌پوش اسبق کشورمان بشنویم که برای کمک به استقلالی‌ها با درخواست وزارتخانه پای کار آمد. این چکیده گفت‌وگوی ما با رحمان است.

من سخنگو نیستم
من سخنگوی باشگاه استقلال نیستم که به من زنگ زده‌اید. هیچ سمتی هم در این باشگاه ندارم و فقط برای کمک به یک تیم ایرانی در تیم مذاکره‌کننده استقلال قرار گرفتم. الان هم هیچ پستی در استقلال ندارم.

قرار نبود درگیر شویم
اصلاً قرار نبود با پاستورلو درگیر بشویم یا اینکه برویم آنجا چیزی را اثبات کنیم. قرار نبود آنجا با هم مناظره کنیم. اصلاً مناظره‌ای در کار نبود. اتفاقاً آقای پاستورلو واقعاً کمک کرد ولی آنقدر کار خراب شده بود که...در واقع شاید بتوان این‌طور گفت چیزی که ظرف چند ماه خراب شده را نمی‌توان ظرف چند روز درست کرد.

دوحه نرفتن شوخی بود!
اینکه می‌گویند ما به دوحه نرفتیم یا مذاکره نکرده‌ایم یک شوخی است. مذاکره نکردن با استراماچونی یک شوخی است و بس. ما آنجا بودیم حتی یک وکیل سوئیسی هم با آقای خطیر به دوحه آمده بود. ما با ماتزلی به طور جدی مذاکره کردیم. اتفاقاً اصلی‌ترین قسمت مذاکره میان همین وکیل و آقای ماتزلی روز دوشنبه صورت گرفت و جزئیات آن را هرگاه که لازم باشد، اعلام می‌کنیم.

عکس یادگاری
ماتزلی (وکیل حقوقی استراماچونی) ابتدا راضی نمی‌شد با ما حرف بزند و فکر می‌کرد ما فقط آمده‌ایم عکس یادگاری بگیریم تا به هواداران استقلال بگوییم رفتیم ولی استرا خودش نیامد. تا دوشنبه تردید داشت ولی من به او با زبان ایتالیایی گفتم: رفتارت درست نیست. مرد شماره یک باشگاه استقلال آمده، دو نفر از سوئیس آمده‌اند و من هم آمده‌ام تا مذاکره کنیم. ما همه جدی، مصمم و صادق هستیم. این رفتار تو خارج از قاعده است. این حرکت شما نه عرف است و نه اخلاقی.

یک بار دیگر بخوان
ماتزلی ظهر سه‌شنبه اعلام کرد استرا حاضر نیست تفاهم‌نامه را امضا کند ولی ما برایش ایمیل جدیدی فرستادیم و گفتیم: این جوابت را نادیده می‌گیریم. تو یک بار دیگر این ایمیل یک صفحه‌ای را بخوان چون وقتی از تو نمی‌گیرد. تمام خواسته‌هایت مستقیم و غیرمستقیم در آن لحاظ شده است ولی...

بعید می‌دانم جوابش مثبت باشد
ظهر سه‌شنبه پاستورلو با من تماس گرفت و گفت: «رحمان بعید می‌دانم جواب استراماچونی مثبت باشد.»
ولی با این وجود ما تا چهارشنبه هم صبر کردیم. الان باز هم می‌گویم واقعاً در استقلال سمتی ندارم که پاسخگو باشم ولی این حرف‌ها را در خبرورزشی زدم تا مردم بدانند شایعه انجام نشدن مذاکرات شوخی است.

تشکر از استرا، پاستورلو و خلیل‌زاده
به استراماچونی حق می‌دهم چون فکر می‌کرد ما می‌خواهیم او را مقابل هواداران قرار بدهیم اما وکیل حقوقی‌اش دید که ما آمدیم و به طور جدی مذاکره کردیم. حتی شروط او را هم پذیرفتیم ولی شرایط برای ادامه همکاری فراهم نشد. من از لحظه بازگشت دیگر هیچ سمتی ندارم و فقط به نیت کمک رفتم. جدا از علی خطیر و وکیل سوئیسی‌اش باید از پاستورلو و حتی خود ماتزلی هم تشکر کنم. به هر حال وقتش را گذاشت و مذاکره کرد. انصافاً باید یک تشکر ویژه هم از آقای خلیل‌زاده داشته باشم که در مذاکرات برای اینکه استراماچونی برگردد، بارها کوتاه آمد و حاضر شد تمام شرایطی که منجر به تهیه تفاهم‌نامه برای ارائه به استراماچونی شد را هم فراهم کند. خلیل‌زاده نرمش نشان داد و حتی حاضر شد نامه دلجویی نیز به استرا بدهد تا بتواند او را متقاعد به بازگشت کند ولی به هر حال جور نشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-01-05 21:34

افزودن دیدگاه جدید