کد مطلب: 

239960

سردار سلیمانی دوست داشت در کنار کدام شهید به خاک سپرده شود؟

مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: به سردار گفتم نظرت این بوده که بعد از ۱۲۰ سال که شهید شدی نزدیک شهید یوسف الهی دفن شوی و این مسئله را به آقایان رجایی و نامجو پیغام داده‌ای؟ سردار گفت "حالا اگه نشد همان نزدیکی و دور و برها".
سردار سلیمانی دوست داشت در کنار کدام شهید به خاک سپرده شود؟

بهگزارش ایسنا، سردار"محمدرضا حسنی سعدی" با تبریک و تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و درباره وصیت ایشان مبنی بر تدفین در گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: شب عید نوروز ۹۸ حاج قاسم سر قبر مادر همسرش رفت و فاتحه خواند و بعد وسط گلزار شهدای کرمان ایستاده بود، همراهان سردار کنار بودند و ایشان وسط گلزار تنهای تنها بود و گریه می کرد.

وی افزود: من جلو رفتم و همراهش شدم و گفتم این گلزار هزار و ۱۱ شهید دارد، سردار سلیمانی گفت انشاالله من هزار و دوازدهمین باشم که گفتم انشاءالله ۱۲۰ سال زنده باشیم و خدمت کنی.

حسنی سعدی بیان کرد: به سردار گفتم نظرت این بوده که بعد از ۱۲۰ سال که شهید شدی نزدیک شهید یوسف الهی دفن شوی و این مسئله را به آقایان رجایی و نامجو پیغام داده‌ای؟ سردار گفت "حالا اگه نشد همان نزدیکی و دور و برها".

مدیرکل سابق بنیاد شهید استان کرمان گفت: سردار سلیمانی یک صاحب سبک و صاحب مکتب بود. ایشان صاحب تفکر و اندیشه و با شجاعت و فردی پرکار و با فراست، با اخلاق، با ادب بود که باور و اعتقاد داشت و به بزرگان دین احترام می گذاشت.

وی با اشاره به اطاعت سردار سلیمانی از مقام معظم رهبری افزود: سردار یک جریان فکری بود و یک شخص نبود.

حسنی سعدی اظهار کرد: سردار در یک روز زمستانی پدرش را به حمام برده و خودش او را حمام کرده و بعد او را در برابر آفتاب زمستان خوابانده و دست و پایش را می بوسید و دوستان می گفتند عزتی که سردار دارد به دلیل احترام او به پدر و مادرش است.

وی تصریح کرد: حاج قاسم به خانواده شهدا خیلی احترام می‌گذاشت و علی رغم حجم کار زیاد به خانواده شهداء سر می زد و می گفت "من هر زمان مادر شهیدان هندوزاده را می بینم خستگی هایم رفع می شود".

این رزمنده دوران دفاع مقدس در پایان گفت: سردار سلیمانی انسان بزرگی بود و با شهادتش ده ها و هزاران قاسم سلیمانی به پا می خیزند و وارد جریان مقاومت می شوند و دشمنان کور خوانده و ضرر کردند و ضرر می کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-01-03 21:15

افزودن دیدگاه جدید