کد مطلب: 

239876

بازگشت محمدرضا گلزار با برنامه جنجالی‌اش/مشکل شرعی حل شده است؟

بر اساس اخبار و شایعات منتشر شده، فصل جدید برنامه پرحاشیه "برنده باش" با اجرای محمدرضا گلزار برای شبکه نمایش خانگی ساخته خواهد شد.
بازگشت محمدرضا گلزار با برنامه جنجالی‌اش/مشکل شرعی حل شده است؟

به گزارش سیتنا، خبر پخش فصل جدید برنامه "برنده باش" چند روزی است که در فضای مجازی پخش شده است. این برنامه از ابتدا با انتخاب محمدرضا گلزار به عنوان مجری با سر و صدایی بسیاری روی آنتن تلویزیون رفت و توانست مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند.

"برنده باش" به تهیه‌کنندگی مشترک هاشم رضایت و حمید رحیمی‌نادی با شعار ترویج کتاب‌خوانی کار خود را آغاز کرد اما هرچه پیش رفت با انتقادات گسترده‌‌ای مواجه شد که البته ارتباطی با شعار این برنامه نداشت. بسیاری معتقد بودند که "برنده باش" از طریق اپلیکیشن خود به جمع‌آوری پول از مردم پرداخته و حتی جوایزی که در این برنامه به مردم داده می‌شود، درصد کوچکی از مبلغی است که توسط علاقمندان به حضور در این برنامه پرداخت شده است.

این انتقادات تا جایی ادامه داشت که آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید نسبت به آن واکنش نشان داد. این مرجع تقلید در پاسخ به استفتایی در این رابطه اعلام کرد که این کار قمار بوده و کسانی که در این برنامه شرکت می‌کنند، مالک جوایز آن نیستند."

پس از این بود که حساسیت روی "برنده باش" بیشتر شد و مراجع دیگر نیز این برنامه را دارای اشکال معرفی کردند.

دست بردن در آرای نظرسنجی جشنواره تلویزیونی جام‌جم که به نوعی به نفع برنامه برنده باش انجام شده بود، از دیگر حواشی بود که این برنامه در زمان پخش خود با آن مواجه شد. در نهایت این اتفاقات سبب شد تا پخش "برنده باش" متوقف شود. اکنون اما خبرهایی مبنی بر آغاز فصل جدید این برنامه در شبکه نمایش خانگی به گوش می‌رسد.

کوروش کمره‌ای (روابط عمومی شبکه سه سیما) درباره پخش سری جدید برنامه برنده باش که گفته می‌شود برای شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود،‌ از آن ابراز بی‌اطلاعی کرد.

هاشم رضایت (یکی از تهیه‌کنندگان برنامه برنده باش) نیز درباره تولید فصل تازه این برنامه توضیح داد: معمولا به این صورت بوده که تهیه‌کننده باید در جریان تولید فصل تازه برنامه خود باشد، انشالله که درباره این برنامه نیز به همین صورت باشد. ولی تاکنون از تولید سری جدید این برنامه اطلاعی ندارم.

وی در پاسخ به اینکه آیا خبر تولید فصل تازه این برنامه شایعه است، نیز اظهار داشت: نمی‌توانم بگویم که این خبر شایعه است؛ شاید واقعا در حال انجام کارهایی باشند ولی من در جریان آن نیستم.

در این میان یک منبع آگاه که در فصل تازه این برنامه حضور دارد، درباره سری جدید "برنده باش" به ایلنا گفت: هنوز مراحل تغییرات و زمان آغاز این برنامه مشخص نشده و باید ابتدا اسپانسر آمادگی خود را برای این موضوع اعلام کند و هماهنگی‌ها انجام شود. تغییراتی در دکور و اپلیکیشن برنامه خواهیم داشت و احتمالا پخش برنامه از بهمن‌ماه آغاز خواهد شد.

وی درباره اینکه آیا مشکلی که مراجع تقلید با این برنامه داشته‌اند، در سری جدید حل شده است، توضیح داد: صد درصد مشکل حل شده است چراکه به نوعی روند مسابقه تغییر کرده و دیگر هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

این منبع آگاه درباره اینکه چرا به‌جای تلویزیون، شبکه نمایش خانگی برای پخش فصل جدید برنامه در نظر گرفته‌ شده نیز بیان کرد: کنداکتور تلویزیون پر بود و به همین دلیل شبکه نمایش خانگی برای آن انتخاب شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-01-02 07:12

افزودن دیدگاه جدید