کد مطلب: 

238224

زرینچه: من مسافرم، شایعه درست نکنید

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: تا استقلال راه افتاده و به صدر جدول رسیده، دوباره شایعه رفتن استراماچونی و تعطیلی تمرین و این مسائل را به راه انداختند.
زرینچه: من مسافرم، شایعه درست نکنید

به گزارش فارس، جواد زرینچه در خصوص شایعه استعفایش از سرپرستی تیم و اینکه امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حضور پیدا نکرده است، اظهار داشت: فردا مسافر مالزی هستم و باید در جلسه لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنم. به همین دلیل قرار است پیگیر امور سفر باشم و در تمرین امروز شرکت نکردم.

وی در خصوص شایعه استعفایش از سرپرستی تیم استقلال گفت: تیم مشکلی ندارد و این مسائل شایعه است. هر روز باید در مورد قهر سرمربی، اعتصاب در تمرین و... صحبت کنیم. امروز در تمرین شرکت نکردم، چون پیگیر سفر به مالزی برای اجلاس AFC هستم. وقتی برای سفر هماهنگ می‌کنم، چه قهری و چه استعفایی؟

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص شایعه تهدید به جدایی استراماچونی به خاطر عدم دریافت مطالباتش عنوان کرد: باشگاه همین یکی دو هفته پیش بود که بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کرد. الان هم در حال تلاش است که به کل تیم و به خصوص سرمربی پرداختی داشته باشد. فتحی و همکارانش در این مدت تلاش‌های زیادی کردند که مطالبات بازیکنان را بدهند. استقلال راه افتاده و به صدر جدول رسیده، دوباره شایعه رفتن استراماچونی و تعطیلی تمرین و این مسائل را به راه انداختند.
زرینچه ادامه داد: فتحی و اعضای هیات مدیره گام به گام حرکت می‌کنند تا مشکلات حل شود. هواداران استقلال هوشیار باشند و شایعات را باور نکنند. تیم آماده بازی با پیکان است و تمریناتش را پیگیری می‌کند تا به امید خدا از آن مسابقه هم ۳ امتیاز لازم را بگیریم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-12-07 16:52

افزودن دیدگاه جدید