کد مطلب: 

237917

کارگردان ایرانی در حال سرو بستنی برای آل پاچینو

بهمن قبادی، کارگردان سرشناس ایرانی در فیلم جدید مارتین اسکورسیزی حضوری کوتاه‌مدت داشته است.
کارگردان ایرانی در حال سرو بستنی برای آل پاچینو

به گزارش ایران آرت، به‌تازگی ویدئویی 10ثانیه‌ای از حضور بهمن قبادی، کارگردان سرشناس ایرانی در فیلم مرد ایرلندی انتشار یافته. دراین صحنه بهمن قبادی در حال سرو بستنی با آل پاچینو (در نقش جیمی هوفا، رئیس یکی از بزرگ‌ترین سندیکاهای کارگری در آمریکا که ارتباط نزدیکی نیز با برخی از سران مافیا دارد) دیده می‌شود. 

پس از دیدن این صحنه در شبکه‌های اجتماعی، برای بسیاری از بینندگان ایرانی این سؤال پیش آمده که به چه دلیل بهمن قبادی اجرای این نقش کوتاه در فیلم مارتین اسکورسیزی را پذیرفته و اساسا چه رابطه کاری میان این کارگردان ایرانی و آن کارگردان سرشناس آمریکایی وجود دارد.

با دنبال کردن منابع خبری متوجه شدیم که مارتین اسکورسیزی قرار است تهیه کنندگی فیلم جدید بهمن قبادی با نام "بگذارید سگ‌ها به خانه بروند" را عهده‌دار خواهد بود.

فیلمبرداری این اثر سینمایی جدید بهمن قبادی قرار است ‌ماه فوریه2019 (بهمن 98) در نیویورک آغاز و سپس در استانبول پی گرفته شود. بهمن قبادی در فیلم بگذارید سگ‌ها به خانه بروند، داستان یک بوکسور ایرانی را به تصویر خواهد کشید. در این فیلم نیز همانند فیلم فصل کرگدن، قرار است هنرمندان ترک و ایرانی در کنار بازیگرانی از سایر کشورها باهم بازی کنند.

آشنایی بهمن قبادی با مارتین اسکورسیزی به زمان ساخت فیلم "فصل کرگدن" در سال2012 برمی‌گردد، اما نخستین همکاری رسمی این دو در فیلم "60ثانیه از ما" شکل گرفت. اسکورسیزی در آن زمان تهیه کنندگی این فیلم را به‌عهده داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-12-01 23:31

افزودن دیدگاه جدید