کد مطلب: 

237469

تغییر عجیب کالدرون که اصلا جواب نداده است

سرمربی سرخ پوشان پایتخت تغییر در ترکیب اصلی تیمش داده که اصلا جواب نداده است.
تغییر عجیب کالدرون که اصلا جواب نداده است

به گزارش شفقنا، عادت کرده ایم که شاهد تغییرات عجیب و غریب در ترکیب اصلی پرسپولیس باشیم.

اصرار بی مورد کالدرون در استفاده از بعضی از بازیکنان نه تنها به ضرر آنها بوده بلکه به ضرر تیم هم بوده است.

یکی از تغییرات بی موردی که مربی آرژانتینی در ترکیب پرسپولیس داشته و اصلا جواب نداده است استفاده از محمد نادری به عنوان وینگر چپ است که این تغییر نه تنها سرخ پوشان را ضعیف کرده بلکه باعث افت محسوس این بازیکن هم شده است.

پست تخصصی محمد نادری مدافع چپ است اما کالدرون معلوم نیست که چه چیزی در این بازیکن دیده که اصرار دارد از او به عنوان وینگر چپ استفاده کند.

گاهی اوقات یک مربی مجبور می شود که به خاطر آسیب دیدگی بازیکنان از بازیکن در پست غیر تخصصی اش استفاده کند و برانکو استاد چنین کاری بود اما کالدرون نشان داده که حتی این کار را هم بلد نیست.

محمد نادری در دفاع چپ خود را به عنوان پدیده لیگ معرفی کرد و لژیونر هم شد اما کالدرون اصرار دارد که از او به عنوان وینگر چپ استفاده کند و همین هم باعث شده تا او کارایی لازم را نداشته باشد و در دو سه دیدار اخیر نمایشی ناامید کننده از خود نشان دهد.

محمد انصاری هم در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان یکی از ضعیف ترین بازی های خود را به نمایش گذاشت و چند بار به راحتی توپ را از دست داد و بجز سانتری که با ضربه سر امیری همراه شد چیزی از بازیکن ندیدم.

کالدرون در حالی اصرار به استفاده از نادری در سمت چپ دارد که در این پست امید  عالیشاه و سیامک نعمتی را هم در اختیار دارد. آیا بهتر نیست که نادری به دفاع چپ برگردد و نعمتی و یا عالیشاه در پست وینگر چپ بازی کنند؟

به نظر می رسد که با قرار گرفتن هر بازیکنی در پست اختصاصی خود پرسپولیس هم روند بهتری به خود می گیرد اما سرمربی این تیم می خواهد که نوآوری خود را نشان دهد که البته تا الان این اقدام جواب نداده و نه تنها تیم بد نتیجه می گیرد بلکه بازیکنان هم کارایی خود را از دست داده اند و افت کرده اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-11-23 22:33

افزودن دیدگاه جدید