کد مطلب: 

236174

توضیحات زرینچه درباره تعطیلی تمرین استقلال

سرپرست تیم فوتبال استقلال با اشاره به دلایل لغو تمرین امروز این تیم، گفت: به نظر شما باید خودم گچ می‌خریدم و زمین را خط‌کشی می‌کردم؟
توضیحات زرینچه درباره تعطیلی تمرین استقلال

به گزارش فارس، جواد زرینچه در خصوص لغو تمرین امروز تیم فوتبال استقلال گفت:‌ همانطور که می‌دانید امروز تعطیل است و تا ۶ صبح هم بارندگی ادامه داشته و متأسفانه زمین مجموعه ورزشی انقلاب هم خط‌کشی لازم را نداشت.

وی افزود: ما می‌توانستیم تمرین را به زمین شماره دو مجموعه ورزشی تهرانسر منتقل کنیم، اما سرمربی تیم زمین شمار یک را می‌خواست و عملاً این اتفاقات باعث شد تمرین امروز لغو شود.

زرینچه در خصوص اینکه به هر حال استراماچونی بابت این اتفاق ناراحت است و تیمش یک جلسه تمرین را از دست داده، گفت: من امروز تمام رایزنی‌ها را انجام دادم و در روز تعطیل چندین و چند تماس گرفتم که امکان برگزاری تمرین در مجموعه انقلاب وجود داشته باشد، حتی این مجموعه هم تعطیل بود و باید کلی رایزنی صورت می‌گرفت تا بازیکنان به آن ورود کنند و ما همه این کارها را انجام دادیم، اما به نظر شما آیا من باید خودم گچ می‌خریدم و زمین را خط‌کشی می‌کردم؟

وی تصریح کرد: تمام چانه‌زنی‌ها را انجام دادیم، ولی چون امروز تعطیل بود و بارش باران هم تا صبح ادامه داشت، مسئولان ورزشگاه انقلاب زمین را خط‌کشی نکرده و از آن سو هم زمین شماره یک مجموعه تهرانسر دچار آبگرفتگی شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فردا امکان برگزاری تمرین وجود دارد، چون خط‌کشی زمین هم آماده نیست، گفت: ما امروز پیگیری‌ها را کرده‌ایم و قرار است فردا زمین تمرین خط‌کشی‌شده دراختیار تیم قرار بگیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-10-29 18:41

افزودن دیدگاه جدید