کد مطلب: 

235402

قرار پلیدانه دختر جوان تهرانی با مرد عرب در یک هتل

پسر جوان در نقش مرد عرب زبان دختر تهرانی را هدف فریبکاری میلیونی خود قرار داد.
قرار پلیدانه دختر جوان تهرانی با مرد عرب در یک هتل

به گزارش رکنا، چندی قبل دختر جوانی با حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران از کلاهبرداری یک جوان عرب نما در یکی از هتل های شمال تهران خبر داد.

دختر جوان به ماموران گفت: در لابی یک هتل شیک در شمال تهران بودم که با یک پسر جوان که لباس عربی به تن داشت آشنا شدم و دوستی ما ادامه داشت تا اینکه متوجه به سرقت رفتن کارت بانکی ام شدم و وقتی خواستم ماجرا را پیگیری کنم اطلاع پیدا کردم که از حسابم 50 میلیون تومان پول برداشت شده است و از همان روز به بعد دیگر اطلاعی از پسر عرب ندارم.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند و با توجه به تصاویر دوربین های مداربسته مغازه طلافروشی و هتل شیک توانستند جوان عرب نما را شناسایی کنند.

همین سرنخ کافی بود تا پسر جوان در عملیات پلیسی دستگیر شود و این جوان که اصالتا ایرانی است با توجه به تسلط داشتن زبان توانسته بود در نقش یک عرب زبان اعتماد دختر جوان را جلب کرده و سپس اقدام به خالی کردن حساب دختر جوان کرده است.

گفتگو با جوان فریبکار

میثم 30 ساله که مادرش برای کشورهای عربی است ادعا می کند که دختر جوان قصد سرکیسه کردن مرا داشت و من خودم دست به کار شدم و برای ادب کردن دختر فریبکار حسابش را خالی کردم.

سابقه داری؟

خوشبختانه نه.

الان به چه جرمی دستگیر شدی؟

خالی کردن حساب دختر جوان.

شیوه وشگرد؟

یک روز من در لابی یک هتل سرگرم خوردن قهوه بودم که دختر جوان با ترفند خاص خودش به من نزدیک شد و فکر می کرد من یک شیخ نشین عرب هستم و با این طرز فکر قصد داشت از من پول زیادی اخاذی کند که من متوجه نقشه اش شدم.

از کجا متوجه شدی قصد سرکیسه کردنت را دارد؟

فکر می کرد من ایرانی بلد نیستم و وقتی که با تلفن صحبت می کرد متوجه کارش شدم و حتی در این مدت که در نقش مترجم او هم بودم به من گفت که اگر مسافر عرب و اروپایی سراغ دارم به او معرفی کنم و سهم خودم را از او بگیرم.

تو چطور حسابش را خالی کردی؟

یکبار در رستوران شماره کارتش را اعلام کرد تا اینکه کارتش روی زمین افتاد و من بدون اینکه متوجه ماجرا شود کارتش را برداشتم و حسابش را خالی کردم.

چقدر برداشت کردی؟

50 میلیون تومان که با کارتش سکه طلا خریدم.

در پوشش لباس عربی قصد سرقت داشتی؟

من مادرم عرب است و وقتی دیدم دختر جوان به پوشش لباسم توهین می کند تصمیم گرفتم او را ادب کنم و حتی می خواستم سکه ها را به او پس بدهم که دستگیر شدم.

یعنی نیت شیطانی نداشتی؟

نه، او نیتش شیطانی بود، حتی پس از دستگیری ادعا کرده که یک دستبند طلا هم سرقت کردم اما دروغ می گوید و من تنها 50 میلیون برداشت کردم که سکه ها در دفترم است و به او پس می دهم.

بنا بر این گزارش، کسانیکه در دام این فریبکار عرب نما گرفتار شده اند برای پیگیری به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-10-14 06:58

افزودن دیدگاه جدید