کد مطلب: 

233132

راننده تاکسی اینترنتی در سمنان دستگیر شد

رئیس پلیس فتای استان سمنان بابیان اینکه راننده تاکسی اینترنتی در سمنان دستگیر شد، گفت: مزاحمت در شبکه اجتماعی تلگرام برای مردم، دلیل دستگیری این فرد خاطی است.
راننده تاکسی اینترنتی در سمنان دستگیر شد

به گزارش سیتنا، سرهنگ حسین صادقی کاشان صبح یک‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه راننده تاکسی اینترنتی در سمنان دستگیر شد، ابراز داشت: در پی مراجعه شهروند سمنانی به پلیس فتای مرکز استان و با ارائه مرجوعه قضائی مبنی بر مزاحمت اینترنتی بلافاصله پرونده در این راستا تشکیل و در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان و مهندسان پلیس نیز در بررسی‌های اینترنتی و میدانی خود مشخص کردند که فردی با ارسال تصاویر غیر اخلاقی و درخواست‌های غیر منطقی در بستر شبکه اجتماعی تلگرام برای یک زن ایجاد مزاحمت می‌کرده است.

رئیس پلیس فتای استان سمنان به تحقیقات تخصصی و گسترده مأموران انتظامی در این خصوص اشاره کرد و ابراز داشت: متهم پرونده که دریکی از شرکت‌های حمل‌ونقل اینترنتی مشغول کار بود شناسایی و به اداره پلیس منتقل شد.

صادقی کاشان از اعتراف صریح و روشن مزاحم اینترنتی به جرم ارتکابی خود خبر داد و تصریح کرد: مجرم با اطلاع از اختلاف خانوادگی فرد شاکی، در یکی از سفرهای درون‌شهری اقدام به ارتباط‌گیری و مزاحمت برای وی داشته است.

وی حفظ و صیانت از حریم خصوصی در فضای مجازی را اولویت فعالیت کاربران خواند و افزود: پلیس فتای استان به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی مشکلات و مسائل شهروندان در این فضا است و کاربران نیز می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir آگاهی و دانش خود را برای استفاده صحیح از فضای مجازی و فرصت‌های آن ارتقا دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-09-01 14:29

افزودن دیدگاه جدید