کد مطلب: 

232957

اقدام تکاندهنده ناپدری زیر دوش آب با پسر6 ساله!

مرد معتاد که پسر 6 ساله همسرش را به‌ طرز وحشیانه‌ای مورد شکنجه و آزار قرار داده بود، برای تعیین سلامت روانی در اختیار کارشناسان پزشکی قانونی قرار گرفت.
اقدام تکاندهنده ناپدری زیر دوش آب با پسر6 ساله!

به گزارش رکنا، اوایل هفته مرد جوانی به‌همراه پسر کوچکش به کلانتری 12 رفسنجان رفت و از شوهر همسر سابقش به اتهام ضرب و جرح پسرش شکایت کرد. مأموران با مشاهده وضعیت جسمی پسربچه، آثار زخم و جراحات روی بدنش و همچنین ترس و وحشتی که در چهره‌اش نمایان بود بلافاصله اظهارات شاکی و فرزندش را در حضور تیم مشاوره کلانتری ثبت کرده و دستور تحقیق و بررسی در این مورد صادر شد.

افشای راز ناپدری شکنجه‌گر

«علی اکبر» از لحظه‌ای که وارد کلانتری شده بود از آغوش پدر جدا نمی‌شد. پدرش در حالی که او را نوازش می‌کرد، به افسر پرونده گفت: «چند سال قبل از همسرم جدا شدم اما حضانت پسرم با من است. همسرم چند ماه قبل ازدواج کرد و اطلاعات زیادی درباره‌اش نداشتم. دو هفته قبل، به دلایلی پسرم را به خانه مادرزن سابقم بردم و قرار شد چند روزی آنجا بماند. اما او بدون اینکه من بدانم بچه را به همسر سابقم سپرده بود. در همین چند روز شوهر معتاد او بلایی سر پسرم آورده که روح و جسمش را نابود کرده است. من از آنها شکایت دارم.» بعد از اینکه حرف‌های مرد جوان تمام شد، با زبان کودکانه گفت: «من مادرم را دوست ندارم. شوهرش مرا اذیت می‌کند. شب‌ها مرا داخل لانه کبوترهایش می‌انداخت، با مشت به صورتم می‌زد، سرم را زیر دوش حمام نگه می‌داشت تا نتوانم نفس بکشم آنقدر موهایم را می‌کشید تا کنده شود. دیگر هیچ وقت نمی‌خواهم پیش آنها برگردم.» با شکایت پدر علی اکبر، مأموران کلانتری این زن و شوهر را بازداشت کردند.

انجام آزمایش روانی از متهم

«حسین رئیسی نژاد»، دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان نیز به خبرنگار ما گفت: «بر اساس تحقیقات اولیه، متهم 30 ساله که دو ماه قبل با مادر کودک ازدواج کرده، بیکار بوده و اعتیاد به تریاک دارد. » وی افزود: «طبق اظهارات مادر این کودک، او چند باری کودک را از دست همسرش نجات داده اما متهم در غیاب او، کودک را مورد ضرب و جرح قرار داده است. با این اظهارات مادر پسر 6 ساله آزاد شد اما ناپدری با توجه به شکایت پدر کودک تا تکمیل تحقیقات در بازداشت خواهد بود و برای انجام آزمایش روانی به پزشکی قانونی فرستاده شده است. 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-08-28 23:44

افزودن دیدگاه جدید