کد مطلب: 

232906

پدیده جدید پرسپولیس؛ یکی از این دو بازیکن

دو بازیکن جوان پرسپولیس با آمادگی بالایی که از خود نشان داده اند شانس بالایی برای کسب پدیده لیگ در فصل جاری دارند.
پدیده جدید پرسپولیس؛ یکی از این دو بازیکن

به گزارش شفقنا، باشگاه های فوتبال در ایران به ویژه سرخ آبی ها در یکی دو سال اخیر حساب ویژه ای روی بازیکنان جوان داشته اند.

در فوتبال مدرن امروزی معرفی کردن استعدادهای جوان یکی از اصلی ترین راه ها برای درآمد زایی به شمار می آید.

باشگاه های فوتبال در ایران هم می توانند با بازی دادن به بازیکنان جوان هم خود نتیجه بگیرند و هم زمینه درآمد زایی داشته باشند. سازمان لیگ این فرصت را به باشگاه ها داده تا در کنار ۱۸ نفر اصلی چند بازیکن جوان هم در کنار خود داشته باشند.

در تیم امسال پرسپولیس دو بازیکن جوان حضور دارند که شانس بالایی برای کسب عنوان پدیده لیگ را دارند.

نفر نخست امیر روستایی است که در دیدارهای دوستانه آنقدر خوب کار کرد که اعتماد کالدرون را جلب کرده و با وجود آنکه این همه ستاره در تیم است سرمربی آرژانتینی او را در دیدار نخست در ترکیب اصلی به میدان فرستاد.

قرار گرفتن روستایی در ترکیب اصلی پرسپولیس آن هم در شرایطی که بازیکنانی چون فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی و براندائو روی نیمکت حضور داشتند برای بسیار جای تعجب بود اما او آنقدر در تمرینات آماده و سرحال نشان داد که کالدرون هم به او اعتماد کرده است.

و اما بازیکن دوم که او هم در دیدارهای دوستانه بسیار خوب ظاهر شده مهدی عبدی است که در دوران برانکو هم با تیم نخست تمرین می کرد. عبدی فصل قبل آقای گل امیدهای تهران شد و آمار خیره کننده ای از خود به جای گذاشت.

این بازیکن جوان هم زیر نظر کالدرون پیشرفت بسیار خوبی داشته و در دیدارها دوستانه بهترین عملکرد را داشته است.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس نظر مثبتی روی عبدی و روستایی دارد و این دو بازیکن جوان باید از فرصت های که به دست می آورند نهایت استفاده را ببرند و اگر اعتماد به نفس لازم را داشته باشند و در کنار آن تنها روی فوتبال تمرکز کنند آینده درخشانی در انتظار آنها خواهند بود و شانس بالایی برای کسب عنوان پدیده لیگ خوهند داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-08-27 21:05

افزودن دیدگاه جدید