کد مطلب: 

231369

اقدام عجیب مدیران استقلال و پرسپولیس/شریان مالی باشگاهها قطع شد!

مسئولان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که با مشکلات مالی ریز و درشتی دست و پنجه نرم می کنند در اقدامی عجیب قرارداد همکاری با شرکتی که برای آنها درآمدزایی می کرد را فسخ کردند!
اقدام عجیب مدیران استقلال و پرسپولیس/شریان مالی باشگاهها قطع شد!

به گزارش ایران پژواک، در حالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با مشکلات مالی پیچیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند و بازیکنان دو تیم در انتظار دریافت مبالغ پیش قرارداد خود یا تسویه حساب قرارداد فصل قبل هستند، مدیران دو باشگاه در اقدامی عجیب و شائبه برانگیز قرارداد با شرکت مجری اسپانسری باشگاه را دو ماه مانده به پایان قرارداد فسخ کردند!

این تصمیم عجیب در حالی اتخاذ شده است که این شرکت در دو سالی که با سرخابی‌ها قرارداد داشته توانسته است رقمی حدود ۱۸۰ میلیارد تومان برای آنها درآمدزایی کند اما مشخص نیست بر چه اساسی امیرحسین فتحی و ایرج عرب تصمیم به فسخ یک‌طرفه این قرارداد آن‌هم دو ماه مانده به پایان قانونی آن بگیرند.

بر اساس قراردادی که بین طرفین امضا شده است، دو باشگاه از ۲۹ مردادماه سال ۹۶ تا ۱۲ شهریور سال ۹۸ درآمدزایی خود را به این شرکت واگذار کردند در خیلی موارد مبالغ قرارداد را هم از پیش دریافت کرده بودند. با این حال هر دو باشگاه در نامه‌ای به شرکت مذکور این قرارداد را به طور یکطرفه فسخ کرده‌اند.

یکی از تبعات این تصمیم عجیب این است که رقم باقی مانده از مطالبات باشگاه که حدود ۲۰ میلیارد تومان می‌شود، از سوی شرکت مذکور پرداخت نمی‌شود تا نخستین تبعات این اقدام عجیب گریبان سرخابی‌ها را بگیرد.

ضمن اینکه شرکت فوق می‌تواند به شکایت حقوقی از این دو باشگاه، کار را به دادگاه بکشاند و یک پرونده قضایی دیگر برای استقلال و پرسپولیس تشکیل شود.

مشخص نیست امیرحسین فتحی و ایرج عرب که تیم‌هایشان با بدهی‌های عجیب و چالش برانگیز مواجه هستند، بر چه اساسی این قرارداد را فسخ کرده‌اند و تبعات جبران ناپذیر آن را بر عهده گرفته‌اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-07-28 12:48

افزودن دیدگاه جدید