کد مطلب: 

230675

خودی ها پرسپولیس را نابود می کنند؟ انتخاب های عجیب در تابستان

اتفاقاتی در پرسپولیس در حال رخ دادن است که نوید روزهای خوبی را برای این باشگاه بزرگ نمی دهد. انتخاب های هیئت مدیره در تابستان پر از علامت سوال و ابهام است. چه در پرسپولیس اتفاق می افتد؟
خودی ها پرسپولیس را نابود می کنند؟ انتخاب های عجیب در تابستان

به گزارش شفقنا، پرسپولیس در چند فصلی که با هدایت برانکو به میدان رفت توانست نتایج درخشانی به دست آورد.

در دوران پرسپولیس برانکو هم مشکلات زیادی وجود داشت اما شخصیت این مربی کروات باعث شد تا تیمی قدرتمند و با روحیه بسازد و اجازه هیچ گونه حاشیه سازی را ندهد.

برانکو سرانجام از پرسپولیس جدا شد. از صحبت های این مربی و دستیاران او به خوبی روشن است که ایرج عرب مدیر عامل کنونی و اعضای هیئت مدیره عامل اصلی جدایی او بودند و تقریبا برای هواداران چیزهای زیادی روشن شده است.

به نظر می رسد که ماموریت مدیر عامل و هیئت مدیره پرسپولیس با فراری دادن برانکو هنوز تمام نشده است و آنها به دنبال دور کردن این تیم از روزهای خوب خود هستند. فعالیت سرخ پوشان در فصل نقل و انتقالات تابستانی بسیار از چیزها را مشخص کرده است.

با وجود آنکه کالدرون به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شده است اما کاملا روشن است که او هیچ نقشی در خریدهای تابستانی سرخ پوشان نداشته است و مدیر عامل کنونی همچنانکه پیش از این هم در تمدید قرارداد بشار نشان داد خریدهای را که انجام داده تنها برای دلخوش کردن و مشغول کردن هواداران است و بجز بازار گرمی هیچ عنوان دیگری را نمی توان روی آن گذاشت.

با وجود آنکه پرسپولیس سیامک نعمتی، احمد نوراللهی و سروش رفیعی و البته مهدی شریفی را دارد چه نیازی به جذب فرشاد احمد زاده بود آن هم در شرایطی که این بازیکن پرسپولیس را در بدترین شرایط ترک کرد و اصلا در نزد هواداران محبوب نبود؟

با وجود آنکه محمد انصاری در پرسپولیس ماندنی شد و قرارداد محمد نادری هم تمدید شد دیگر چه نیازی به تمدید قرارداد شایان مصلح بود. آیا تیم سرخ پوش نیاز به سه مدافع چپ دارد آن هم در شرایطی که هر سه بازیکن سهمیه بزرگسالان هستند. آیا این اقدام عرب فهرست پرسپولیس را پر نمی کند و دستان سرمربی را در جذب بازیکن خالی نمی گذارد؟

پرسپولیس با بازگشت محمد انصاری در خط دفاعی چهار بازیکن دارد که همه آنها می توانند به عنوان مدافع میانی و مرکزی بازی کنند. در این شرایط چه نیاز به جذب بازیکنی پر حاشیه و خاص مثل محمد حسین کنعانی زاده گان است؟

در شرایطی که بودیمیر از پرسپولیس جدا شده است و علی علیپور هم علاقه به جدایی دارد چرا یک مهاجم جذب نمی شود و سرخ پوشان تنها به دنبال تقویت خط دفاعی خود و شلوغ کردن آن هستند؟ پرسپولیس با حضور سید جلال و شجاع هیچ مشکلی در کارهای دفاعی نداشته است پس چرا هیئت مدیره به دنبال آوردن بازیکنان خاص و جدید است؟

اعضای هیئت مدیره در یک باشگاه چه وظیفه ای دارند؟ در دوران برانکو تنها خود این مربی بازیکن انتخاب می کرد اما الان هر کسی چنین وظیفه ای را برعهده دارد تا جایکه نبی با رضاییان و طارمی مذاکره می کند و ایرج عرب هم گزینه های خاص خود را دارد و جالب اینکه همه آنها انتخاب های خود را به کالدرون نسبت می دهند و انگار این مربی در چند روز از رضاییان و طارمی شناخت پیدا کرده است و مهاجم ازبک را هم مدتها است که می شناسد.

چندین سوال و علامت سوال بزرگ دیگر برای پرسپولیس کنونی وجود دارد و کاملا روشن است که اتفاقات ناخوشایندی در این باشگاه در حال رخ دادن است و بعید نیست که شاید پرسپولیس عصر تلخ رویانیان را یک بار دیگر تجربه کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-07-09 23:54

افزودن دیدگاه جدید