کد مطلب: 

229583

یک پرسپولیسی گزینه اول دستیاری استراماچونی در استقلال!

مدافع پیشین پرسپولیس و تیم ملی بیم آن را دارد که حضورش در استقلال باعث ناراحتی طرفداران سرخ شود.
یک پرسپولیسی گزینه اول دستیاری استراماچونی در استقلال!

به گزارش ایران پژواک، آندره‌آ استراماچونی همچنان از رحمان رضایی به عنوان یکی از جدی‌ترین گزینه‌های دستیاری خودش در صورت انتخاب به عنوان سرمربی استقلال یاد می‌کند. زمانی که رحمان در ایتالیا توپ می‌زد یک مدیربرنامه داشت به نام «پاستورلا». این شخص از قضا هم‌اکنون مدیریت برنامه‌های استراماچونی را بر عهده دارد و همین مسئله باعث نزدیک شدن طرفین به همدیگر شده است. استراماچونی در توجیه گزینش خودش تأکید دارد که رحمان در سری A توپ زده و به زبان ایتالیایی تسلط دارد. از سوی دیگر، او علاوه بر آشنایی با فرهنگ ایران با بازیکنان شاغل در لیگ برتر نیز کاملاً آشناست. روی همین اصل می‌تواند کمک‌حال خوبی برای او باشد اما...

نگران طرفداران دو تیم

در همین حال نگرانی‌های رحمان را هم باید در نظر گرفت. این‌طور که شنیده‌ایم طرفین از طریق دوست مشترک خودشان با همدیگر گفتگو کرده‌اند و رضایی تأکید دارد کوچک‌ترین مشکلی برای مربیگری ندارد، ولی چون مدتی در پرسپولیس بازی کرده دچار معذوریت‌هایی است. رحمان معتقد است هیچ‌گاه مشکلی با هواداران استقلال نداشته و اتفاقاً ناصر حجازی فقید هم به عنوان اسطوره این باشگاه نقش مهمی در پیشرفت فوتبال او داشته، ولی چون در پرسپولیس بازی کرده بیم آن را دارد که حضورش در استقلال باعث ناراحتی طرفداران سرخ شود.

دنیای متفاوت

شنیده‌ها حاکی است استقلالی‌ها به صورت دوستانه با رحمان گفتگو کرده‌اند و قرار شده اگر قضیه حضور استراماچونی قطعی شد، بحث را کاملاً جدی دنبال کنند. مسئولان استقلال به ملی‌پوش اسبق کشورمان تأکید کرده‌اند که نگاهش در مورد هواداران دو تیم از نظر آن‌ها هم کاملاً محترم است، ولی در فوتبال روز جهان و حتی لیگ برتر ایران چنین مسائلی تا حد زیادی منسوخ شده و هواداران ایرانی دیگر کمتر روی آن حساسیت نشان می‌دهند. استقلالی‌ها در توجیه حرف‌های خود مثال بهزاد غلامپور و محمدعلی یحیوی را زده‌اند که سال‌ها در استقلال بازی کرده و مربی هم بوده‌اند، اما پس از آن راهی پرسپولیس شدند و الان همچنان از نظر استقلالی‌ها افرادی محترم محسوب می‌شوند. حتی شنیده‌ایم یکی از مسئولان باشگاه به رضایی گفته: «رحمان جان، شما فقط یک فصل در پرسپولیس توپ زده‌ای و در این تیم خیلی باسابقه محسوب نمی‌شوی بنابراین می‌توانی به راحتی در استقلال مربیگری کنی.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-06-04 10:34

افزودن دیدگاه جدید