کد مطلب: 

229316

دو انتقال جذاب در لیگ برتر

در فصل نقل و انتقالات تابستانی احتمال حضور دو مهاجم فرصت طلب و شناخته شده در دو مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی زیاد خواهد بود.
دو انتقال جذاب در لیگ برتر

به گزارش شفقنا، اصلا بعید نیست که در تابستان سال جاری شاهد جذاب ترین و مهیج ترین فصل نقل و انتقالاتی فوتبالی در ایران باشیم.

پرسپولیس سه فصل پیاپی است که قهرمان رقابت های لیگ برتر است و این باعث شده تا دیگر مدعیان کسب عنوان قهرمانی برای پایان دادن به امپراطوری سرخ ها خود را آماده کنند.

تیم های تراکتور سازی، سپاهان و استقلال و البته پدیده و ذوب آهن برای قهرمانی در لیگ برتر نیاز به جذب بازیکنان باکیفیت خواهند داشت البته پرسپولیس هم بیکار نخواهد نشست و با توجه به اینکه احتمال جدایی ستاره های این تیم وجود دارد برانکو به دنبال جذب بازیکنان جدید خواهد بود.

یکی از بازیکنان پرسپولیس که با پیشنهادهای زیادی مواجه شده و احتمال جدایی او در تابستان زیاد است علی علیپور است.

علیپور بهترین گلزن پرسپولیس بعد از جدایی مهدی طارمی بوده است و طبیعی است که پرسپولیس در صورت جدایی این مهاجم خود نیاز به جایگزین برای او در خط حمله خواهد بود. گزینه جذاب و مورد علاقه برانکو برای خط حمله سرخ پوشان رضا قوچان نژاد است.

قوچان نژاد در فصل نقل و انتقالات زمستانی هم گزینه مورد علاقه برانکو برای خط حمله سرخ پوشان بود  اما رقم درخواستی او بسیار بالا بود و به همین خاطر هم برانکو و باشگاه پرسپولیس بی خیال جذب این بازیکن شدند و در نهایت بودیمیر به پرسپولیس پیوست.

با توجه به اینکه قرارداد قوچان نژاد با سیدنی استرالیا به پایان رسیده و جدایی علیپور هم بسیار محتمل است رضا قوچان نژاد بهترین گزینه برای خط حمله پرسپولیس خواهد بود.

اما انتقال قوچان نژاد به پرسپولیس تنها انتقال جذاب خط حمله در لیگ برتر ایران نخواهد بود بلکه خبرهای زیادی درباره بازگشت انصاری فرد به فوتبال ایران و حضورش در تراکتور سازی به گوش می رسد. با آمدن این دو مهاجم گلزن و فرصت طلب به لیگ ایران بدون شک لیگ جذاب و مهیجی را پیش رو خواهیم داشت؛ لیگی که آبستن حوادث زیادی خواهد بود و شاید مثل فصل قبل قهرمان آن تا هفته پایانی مشخص نباشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-05-27 15:05

افزودن دیدگاه جدید