کد مطلب: 

227647

شرط اولیه حسینی برای تمدید مشخص شد

سیدحسین حسینی در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود. همکاری او و استقلال طی سال‌های گذشته دستخوش حوادث و اتفاقات بسیاری بوده است.
شرط اولیه حسینی برای تمدید مشخص شد

به گزارش ایران پژواک، حسینی همواره توقع داشته در ترکیب باشد به همین خاطر با باشگاه به مشکل خورد. حسینی در نیم‌فصل قصد داشت استقلال را ترک کند و حتی پست خداحافظی‌اش را هم گذاشت ولی در نهایت بعد از جلساتی که با شفر و مسئولان باشگاه داشت تصمیم گرفت بماند. حالا او جزو بازیکنانی است که شفر به باشگاه گفته قراردادش تمدید شود.

حسینی، اما بعد از تجربیاتی که در این سال‌ها به دست آورد، شرط و شروطی برای فصل جدید دارد. مهم‌ترین شرط حسینی هم این است که باید تعهد دهند او فیکس تیم است! ولی به هر حال مربی در این باره تصمیم‌گیرنده خواهد بود. بعید به نظر می‌رسد جدایی مهدی رحمتی از استقلال به این سادگی باشد. به هر حال او کاپیتان استقلال است و می‌خواهد در این سال‌های پایانی بازیگری‌اش هم در این باشگاه بازی کند. نکته اینجاست که باشگاه تمایل زیادی به حفظ حسینی دارد و می‌خواهد قراردادش را تمدید کند. از سویی کسی نمی‌خواهد در استقلال مقصر جدایی رحمتی هم باشد.

به همین خاطر احتمالاً در فصل بعد هم آش همان است و کاسه همان. اگر باشگاه به حسینی هم قول فیکس بودن بدهد، شاید در طول فصل شرایط تغییر کند و اتفاقات دیگری رخ دهد. یک سیب را که به هوا پرت می‌کنید هزار چرخ می‌خورد تا به زمین برسد. به همین خاطر حسینی و رحمتی هم از حالا نمی‌توانند همه چیز را پیش‌بینی کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-04-16 20:30

افزودن دیدگاه جدید