کد مطلب: 

226537

عروس اجاره ای چند مرد بودم!

زنان و دختران زیادی به بهانه شغل خوب و زندگی عالی توسط قاچاقچیان ربوده و مورد آزار و اذیت قرار گرفتند که این نوع قاچاق عروس فروشی نامیده شده است.
عروس اجاره ای چند مرد بودم!

به گزارش رکنا، اخیرا گزارشی از قاچاق جنسی زنان در چین منتشر شده که نشان می دهد تعداد زیادی زنان و دختران جوان به بهانه های مختلف و دروغین به چین قاچاق شدند و مورد تجاوز جنسی شدیدی قرار گرفتند.

طبق گزارش اخیر، قربانیان گاهی به اراده خود، گاهی پس از ربوده شدن و گاهی با فریب مردان به چین برده شدند و مورد تجاوز قرار گرفتند و دلیل اصلی قاچاقچیان برای این کار تولیدمثل و تولد نوزاد پسر برای مردان چینی بوده است.

به گفته یکی از قربانیان، او عروس اجاره ای بود و قاچاقچیان او را به بهانه و فریب شغل خوب به چین فرستادند و ساعت های طولانی پس از ربوده شدن مورد تجاوز قرار گرفت تا باردار شود و همچنین پس از زایمان مجبور به ترک فرزند و خانه شد.

اسم این گونه قاچاق عروس فروشی است که آمار آن سالانه رو به افزایش است.

همچنین در این گزارش گفته شده که دولت چین به دنبال این قاچاقچیان است اما گفتنی است که هیچ گونه مجازاتی برایشان در نظر گرفته نشده و علت آن راضی بودن برخی قربانیان به قاچاق بوده است. طبق نظر دولت قربانیانی که با اراده و میل خود به چین برده شدند و به عنوان عروس فروشی همخواب مردان غریبه شدند موجب می شوند که هیچ گونه مجازاتی برای قاچاقچیان در نظر گرفته نشود و اغلب قربانیان این قاچاق دختران زیر سن 18 سال بودند که گاهی به خاطر پول مجبور به خودفروشی می شدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-03-23 07:54

افزودن دیدگاه جدید