کد مطلب: 

226121

کریمی: کامل بودیم و با مثلث آفریقایی حالا کامل‌تر شدیم!

هافبک استقلال می گوید کیفیت بد زمین‌های تمرین اصلی ترین دلیل مصدومیت پرتعداد بازیکنان است.
کریمی: کامل بودیم و با مثلث آفریقایی حالا کامل‌تر شدیم!

به گزارش ایران پژواک، علی کریمی بعد از درخششی که در نیم فصل اول داشت به تیم ملی برای جام ملت ها دعوت شد اما در اردوی این تیم قبل از جام ملت ها مصدوم شد و باعث شد بازی های اول نیم فصل دوم را از دست بدهد. علی کریمی در گفت و گو با "ورزش سه" صحبت های جذابی در مورد شرایط خودش و استقلال انجام داد که در ادامه آن را می خوانید:

تو در این فصل انتقادهای زیادی را در مورد مصدومیت های زیاد متحمل شده ای اما هیچ کدام از این مصدومیت ها از ناحیه کمر که قبلا در مورد آن به مدیران استقلال هشدار داده شده بود نبوده است.
 دقیقا همینطور است. من از همه جا مصدوم شدم جز همان ناحیه کمر و این موضوعی است که در این فصل من را اذیت کرده است.

دلیل اصلی مصدومیت های پرتعداد تو چیست؟
 از اول فصل خیلی بدشانس بودم، قبل از جام جهانی کمرم مصدوم شد و در طول فصل هم از جاهای دیگر مصدوم شدم که به هرحال باید گفت فوتبال است و این شرایط هم در آن طبیعی است.

تو در نیم فصل اول به بازیکن محبوبی در استقلال تبدیل شده بودی. قبول داری این مصدومیت در روند روبه رشد تو تاثیرگذار بود؟
من چند وقتی بازی نمی کردم و طبیعی بود که کمی از دید هواداران استقلال خارج شوم. با این حال سعی می کنم با درخشش در بازی های بعدی همه چیز را جبران کنم.

تو در بازی با نفت مسجدسلیمان برخلاف بازی های قبلی در پست هافبک نفوذی بازی کردی. خودت بازی در کدام پست را دوست داری؟  
مربی باید بگوید کجا بازی کنم. ما بازیکنان موظف هستیم وظیفه ای که به ما محول شده است را در بازی ها اجرا کنیم.

علی دایی اخیرا در مصاحبه ای گفته که در این زمین ها نمی شود تمرین کرد. به نظر می رسد مشکل تو یا بازیکنانی که زیاد مصدوم می شوند به این موضوع ربط پیدا می کند. قبول داری؟
زمانی که به تهران آمدم برای من عجیب بود که استقلال یک زمین تمرین ندارد تا بازیکنان در آن تمرین و پیشرفت کنند. زمین ها در ایران افتضاح است و حق تیم‌هاست که در زمین های مساعد بتوانند تمرین های خود را برگزار کنند، مخصوصا تیم بزرگی مثل استقلال که این تعداد هوادار دارد و همه از آن انتظار قهرمانی دارند. آقای دایی راست می گوید،  در این زمین ها پای بز هم می پیچد، چه برسد به ما که انسان هستیم.

کیفیت زمین تمرینی در سپاهان بهتر از زمین های تمرین در استقلال است؟
خیلی بهتر بود. کلا در ایران زمین خوب داشتن سخت است ولی سپاهان مجموعه خوبی شامل زمین تمرین، سالن وزنه و استخر و سونا داشت.

فکر می کنی بهتر نیست مدیران استقلال در سال به جای خرید یک بازیکن، زمین تمرین مناسب بسازند؟
من نمی خواهم در کار مدیران باشگاه دخالت کنم ولی تیم بزرگسالان ویترینی است که همه مردم چشم امیدشان به آن است اما باید سخت افراز را تهیه کنید تا بتوانید نتیجه بگیرید. ما یک کلینیک فوق العاده داریم ولی از آن طرف زمین تمرین، رختکن و سالن بدنسازی نداریم که بتوانیم خودمان را آماده کنیم، باید به این جزییات رسیدگی شود. تیم ما روی زمین بازی می کند اما در تمرین ها اصلا امکان تمرین روی زمین نداریم و فقط باید مواظب دویدن مان باشیم تا پایمان پیچ نخورد.

بعد از بازگشت از مصدومیت توانستی گل بزنی. این گل چقدر در ادامه راه می تواند به تو کمک کند
خدا را شکر، آن صحنه ایسما حرکت خوبی انجام داد و سانترش را من تبدیل به گل کردم. قبلا در پست هافبک نفوذی بازی کرده بودم ولی در کل عقب راحت تر هستم. بعد از چند هفته دوری این گل برای من روحیه بخش بود و از این بابت خوشحالم.

این چندمین گل تو با ضربه سر بود؟
این سومین بار بود که با ضربه سر گل می زنم. یک گل در لوکوموتیو زدم، یک گل با سپاهان برابر ماشین سازی و این هم سومین گل بود که با ضربه سر می زنم.

اصلی ترین دلیلی که استقلال شکست سنگینی برابر الدحیل تجربه کرد چه بود؟
تیم ما نیمه اول خوب بازی کرد و بازی تحت کنترل مان بود. در یک صحنه غافلگیر شدیم و گل اول را خوردیم و  در ضدحملات گل های بعدی را دریافت کردیم. حق مان به هیچ عنوان شکست  3 بر صفر نبود.

فکر می کنی با این شکست استقلال همچنان می تواند شانس صعود کردن داشته باشد؟
ما در گروه مرگ قرار داریم، تمام تیم ها قوی هستند و بازیکنان و امکانات خوبی دارند. کار برای صعود سخت است ولی 5 بازی دیگر مانده است و تلاش می کنیم امتیازهای لازم را کسب کنیم.

با نتایجی که به دست آوردید، فکر می کنی شانس اول قهرمانی شده اید؟

اول فصل تیم جدید بود و ما نیاز به هماهنگی داشتیم و به همین دلیل امتیازهای حساسی را از دست دادیم. الان هماهنگ تر شده ایم و شروع کرده ایم به امتیاز جمع کردن. سه چهار تیم بالای جدول مدعی هستند ولی تا آخر فصل تلاش می کنیم که امتیازهای لازم را جمع کنیم و به بهترین رتبه ممکن برسیم.

به نظر تو شانس اول قهرمانی در لیگ برتر کدام تیم است؟
من می گویم همه تیم ها شانس دارند و ما هم یکی از مدعیان قهرمانی هستیم.

حضور پاتوسی، ایسما و منشا به نظر تو چقدر در نتایج استقلال در نیم فصل دوم تاثیرگذار بوده است؟
ببینید ما از اواسط نیم فصل اول نتایج خوب مان را شروع کرده بودیم اما حالا با حضور این 3 بازیکن کامل تر شده ایم. کیفیت منشا در لیگ ایران که از قبل مشخص بود و معلوم بود او بازیکن خطرناکی است اما پاتوسی و ایسما هم واقعا بازیکنان خوبی هستند و می توانند به ما کمک کنند.

آنها توانسته اند از نظر رفتاری خود را با تیم هماهنگ کنند؟
بله؛ آنها واقعا بچه های خوبی هستند و ما هم کمک کرده ایم که آنها زودتر با تیم هماهنگ شوند.

با تو مذاکره ای برای تمدید قرارداد در پایان فصل شده است؟
مذاکره ای با من نشده است و در پایان فصل تصمیم خوبی می گیرم.

دوست داری در استقلال بمانی؟
همانطور که گفتم هنوز پیشنهادی به من نداده اند.

و صحبت پایانی....
از هواداران استقلال تشکر می کنم که از ما حمایت کردند و امیدوارم با پیروزی در بازی های بعدی بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-03-09 22:04

افزودن دیدگاه جدید