کد مطلب: 

226064

قطبی: دایی تا می‌بازد بهانه می‌گیرد وقتی هم می‌برد دست نمی‌دهد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعتقاد دارد فوتبال و زندگی مانند آینه هستند و برخی اتفاقات پشت سر هم رخ می‌دهد.
قطبی: دایی تا می‌بازد بهانه می‌گیرد وقتی هم می‌برد دست نمی‌دهد

به گزارش خبرورزشی، افشین قطبی پس از شکست یک بر صفر فولاد خوزستان برابر سایپا در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: بازی خیلی سختی برای ما بود، به خاطر اینکه دو تیم برای نباختن به زمین رفته بودند. در ۶۰ دقیقه ابتدایی بازی ما موقعیتی طلایی داشتیم، در ادامه آن‌ها هم موقعیت طلایی به دست آوردند. متأسفانه گل بدی خوردیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در سه بازی اخیر خوب بازی کرده‌ایم، اما موقعیت‌هایی را که به دست می‌آوریم، گل نمی‌کنیم. نگران این موضوع هستم، چون در مدتی کوتاه تیم خوبی ساخته بودیم. فوتبال و زندگی مثل آینه هستند و برخی اتفاقات بد پشت سر هم می‌افتند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به حواشی بعد از دیدار مقابل سایپا تصریح کرد: احترام زیادی برای علی دایی قائلم و از رفقای فوتبالی هستیم، اما بعد بازی به من دست نداد و رفت! فکر کنم باید با اخلاق و رفتارمان به جوانان، احترام را نشان بدهیم. واقعا متأسفم. وقتی دایی می‌بازد بهانه می‌گیرد و وقتی می‌برد هم دست نمی‌دهد. نمی‌دانم خوشحال بوده است یا ناراحت.

قطبی در مورد مشکلات تیمش در سه هفته گذشته گفت: مشکلاتی داشتیم که رسانه‌ای نکرده‌ایم و نخواهیم کرد. سعی می‌کنیم یکسری چیز‌ها را درست کنیم. دیداری بوده که بازیکن‌مان به خاطر دانشگاه یا سربازی نتوانسته بازی کند. این‌ها موضوعاتی است که باشگاه باید بهتر انجام دهد. امروز بازیکن خارجی‌مان در آخرین لحظه خط خورد، چرا؟ چون ITC او نرسید. این‌ها بهانه نیست و باید تلاش‌مان را بکنیم که نتیجه بگیریم. خیلی سخت است که وسط فصل بیایید و تیم را میانه جدول تحویل بگیرید. تیم در جای خوبی قرار نداشت، اما ما آن را به رده ششم جدول بردیم. ما بازی‌های سختی داشتیم که پشت سر گذاشتیم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به طرح این موضوع که دایی قبل از بازی از او تعریف کرده بود، گفت: دوباره می‌خواهم تکرار کنم که احترام ویژه‌ای برای دایی قائلم. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ایران و آسیا بوده است. همیشه از دایی پشتیبانی کرده‌ام. شاید سوء‌تفاهمی بوده است که باید برطرف شود. برای جوانان و بازیکنان مهم است که مربیان به یکدیگر احترام بگذارند. مربیان پس از شکست، تساوی و پیروزی باید با هم دست داده و خسته نباشید بگویند. این کار برای جوانان هم شده است و باید انجام شود. داخل بازی خیلی درگیری به وجود می‌آید، اما وقتی بازی به پایان می‌رسد، اصول باید حفظ شود.

وی در رابطه با اینکه چرا تیمش در هفته‌های اخیر نمی‌تواند در گلزنی موفق عمل کند، تصریح کرد: برای خیلی از تیم‌ها اتفاق می‌افتد که در یک ماه توپ‌های‌شان گل نشود. در دیدار برابر تراکتورسازی چهار موقعیت داشتیم که دو تای آن‌ها گل شد. در بازی با پرسپولیس شش موقعیت گیرمان آمد که دو گل زدیم. امروز هم خیلی موقعیت داشتیم که از دست دادیم. ۵۵ سال است که زندگی کرده‌ام و در هر تیمی حضور داشته‌ام، در تمرینات برای گلزنی کار کرده‌ایم، اما متأسفانه توپ‌های‌مان گل نمی‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بار دیگر با این سؤال خبرنگاری روبه‌رو شد که شاید دست دادن دایی با او سوء‌تفاهم بوده باشد، گفت: شاید سوء‌تفاهم بوده باشد، اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که دایی دست نداد. من سعی کرده‌ام جنتلمن باشم و پس از بازی با مربیان دست بدهم. همیشه سعی کردم هر نتیجه‌ای گرفتیم باادب و باکلاس برخورد کنم. متأسفانه فضایی به وجود آمده است که اگر داد و بیداد و انتقاد کنند، جریان بازی از سوی داور بهتر جلو می‌رود، اما من همیشه سعی کرده‌ام مثبت باشم، درباره داور خوب حرف بزنم و انتقاد نکنم، اما متأسفانه قضاوت‌ها علیه ما شده است و از این بابت متأسفم. سعی کردیم با اخلاق خوب به داور اجازه دهیم تصمیمات خوبی بگیرد.

قطبی در مورد اینکه بازیکن تیمش روی نیمکت اعتراض کرده و کارت زرد گرفته است، گفت: احساسات بازیکنان روی نیمکت طبیعی است. این‌ها اعتراض‌های حرفه‌ای است، اما کسی نیامد با زبان بد به داور اعتراض کند.

وی در واکنش به بحث انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال خاطر نشان کرد: در تیمم به اندازه کافی مشکلات دارم که در این باره صحبت نکنم!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-03-07 19:23

افزودن دیدگاه جدید