کد مطلب: 

225453

آنهایی که دیر می‌کنند و عجولند، عمر طولانی دارند!

مطالعات نشان می دهند افرادی که همیشه تاخیر دارند و کارهای خود را در دقایق آخر و معمولا با عجله انجام می دهند، عمر طولانی تری خواهند داشت.
آنهایی که دیر می‌کنند و عجولند، عمر طولانی دارند!

به گزارش ایران پژواک، نشریه Southern Living با تجزیه و تحلیل مطالعات در نهایت تونسته رابطه ی جالبی میان تاخیر در رسیدن به قرار ها و طول عمر پیدا کند. می دانیم که استرس به طور جدی سلامت ما را تهدید می کند و افرادی که دائم در وضعیت تاخیر و دیر رسیدن به سر می برند، تمایل دارند استرس کمتری را نسبت به سایر افراد متخمل شوند. مزیت عمده این سبک از زندگی، کاهش خطر ابتلا به سکته مغزی، بیماری های قلبی و فشار خون بالاست. این افراد همچنین نسبت به افراد دیگر جامعه، نسبت به زندگی دیدگاهی به مراتب مثبت دارند. به عنوان مثال آن ها فکر می کنند همیشه می توانند کل کارهای انجام شدنی خود را از لیست روزانه خط بزنند و در عین حال همیشه به موقع به قرار های خود برسند.

محققان تاثیر خوش بینی را این گونه توجیه می کنند که افراد خوش بین قابلیت بهتری برای مقابله با بیماری ها دارند و همچنین خوش بینی به آن ها کمک می کند تا فرایند بهبود بیماری در آن ها سریع تر انجام شود.

تحقیقات انجام شده درباره تاثیر خوش بینی بر سلامت و افزایش طول عمر نشان می دهند داشتن دیدگاهی مثبت و چشم اندازی امیدوارانه به زندگی، در بازه 15 تا 40 ساله زندگی بهتر و سلامت و طول عمر بیشتری به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-02-19 23:20

افزودن دیدگاه جدید