کد مطلب: 

225006

تلاش ماهینی برای بازگشت به دربی (+عکس)

با درخشش مهدی شیری، حسین ماهینی مدافع تیم پرسپولیس کار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم پرسپولیس دارد.
تلاش ماهینی برای بازگشت به دربی (+عکس)

به گزارش ورزش سه، برتری سرخ ها در حالی رقم خورد که مهدی شیری مدافع راست این تیم یکی از برترین بازیکنان داخل زمین بود. دفاع راست سابق تیم پیکان که دومین بازی اش برای پرسپولیس را انجام می داد، با نفوذهای پرتعداد و همچنین با استفاده از سرعت بالایش، خط دفاعی پدیده را آزار می داد. در مجموع می توان به دو نمایش مهدی شیری در مقابل سپیدرود و پدیده نمره قبولی داد و از او تحسین نیز کرد.

در دوران برانکو ایوانکوویچ، سرخ ها 4 مدافع راست تخصصی داشته اند؛ رامین رضاییان، حسین ماهینی، صادق محرمی و حالا مهدی شیری. از بین این بازیکنان برانکو اعتماد بیشتری به حسین ماهینی داشت و بیشترین استفاده را از توانایی های او کرد. سرمربی کروات سرخ ها علاوه بر این که از او به عنوان یک دفاع راست استفاده می کرد، در پست های دیگر از جمله دفاع میانی، چپ و هافبک دفاعی نیز او را قرار می داد و همین باعث شد تا لقب «آچار فرانسه» برایش برگزیده شود.

ماهینی که در بازی با استقلال دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شد، این روزها تمرینات آماده سازی اش را پشت سر می گذارد و کم کم به شرایط بازی نزدیک می شود. طبق اعلام کادر پزشکی پرسپولیس، ماهینی کمتر از دو ماه تا رسیدن به میادین فاصله دارد و به عبارتی احتمالا تا بازی با استقلال آماده حضور در مسابقات می شود.

اما حالا کاپیتان پرسپولیس کار بسیار سختی را برای رسیدن به ترکیب اصلی پیش رو دارد. مهدی شیری اگر این روند را ادامه دهد و اعتماد برانکو را بیشتر از این جلب کند، به یکی از مهره های اصلی سرخپوشان پایتخت تبدیل می شود و در چنین شرایطی خروج او از ترکیب به این آسانی ها نخواهد بود.

البته تعدد مسابقات در جام حذفی، لیگ قهرمانان و لیگ برتر، باعث خواهند شد تا برانکو به صورت متناوب به هر کدام از مهره هایش بازی بدهد و همانطور که خودش گفته، امسال تمام بازیکنان بازی خواهند کرد؛ اما این که در سال 98 مدافع راست اصلی سرخ ها چه کسی خواهد بود، ارتباط مستقیم با نمایش های مهدی شیری در ادامه فصل و همچنین عملکرد ماهینی و شیری در تمرینات دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-02-08 15:59

افزودن دیدگاه جدید