کد مطلب: 

224687

ترکیب پرسپولیس مقابل سپیدرود

امروز و در رشت، یک بازی جذاب و حساس را بین سپیدرود رشت و پرسپولیس خواهیم دید.
ترکیب پرسپولیس مقابل سپیدرود

به گزارش ورزش سه، سرمربی پرسپولیس که در دیدار امروز مقابل سپیدرود قادر به حضور در محوطه فنی به دلیل محرومیت نیست، با توجه به شمار غایبان از ترکیب متفاوتی سود خواهد برد.

پرسپولیس در نقل انتقالات زمستانی موفق به جذب مهدی شیری و محمد نادری در خط دفاعی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مهدی شریفی در خط میانی و ولادیمیر بودیمیر و سعید کریمی در خط حمله شد و از این جمع به جز ترابی که با حضور در اردوی تیم ملی در جام ملت‌ها در بازی امروز غایب است، باقی بازیکنان فرصت نمایش مقابل سپیدرود را خواهند داشت.

بوژیدار رادوشوویچ بار دیگر در جام حذفی برای سرخپوشان به میدان خواهد رفت و جانشین بیرانوند در ترکیب اصلی می‌شود. گلر کروات که برابر نود ارومیه نیز در ترکیب اصلی حضور داشت، با توجه به خستگی ناشی از حضور در جام ملت‌ها برای علیرضا بیرانوند، این فرصت بزرگ را یافته تا در رشت در ترکیب اصلی حضور یابد و باید دید چه نمایشی به اجرا خواهد گذاشت.

در خط دفاعی همه چیز بستگی به شرایط سیدجلال حسینی خواهد داشت. کاپیتان پرسپولیس که به دلیل مصدومیت شرایط ابهام آمیزی برای حضور در ترکیب سرخپوشان دارد، امروز تست نهایی را خواهد داشت تا در صورت تایید کادرپزشکی در ترکیب حاضر شود. در صورت عدم حضور سیدجلال حسینی ترکیب خط دفاعی پرسپولیس با حضور محمد نادری و شجاع خلیل زاده در قلب دفاعی و شایان مصلح در سمت چپ و مهدی شیری در سمت راست شکل خواهد گرفت.

در خط میانی نیز سروش رفیعی مهمترین تغییر خواهد بود و بعد از یک سال و نیم بار دیگر برای این تیم به میدان خواهد رفت. در غیاب کمال کامیابی نیای محروم و محسن ربیع خواه مصدوم، برانکو از احمد نوراللهی ملی پوش برای حضور در لیست این تیم و پست هافبک دفاعی دعوت به عمل آورده است و باید دید از او در ترکیب اصلی سود می‌برد یا خیر. پیش از این با احتمال صعود ایران به فینال جام ملت‌ها و غیبت نوراللهی، برانکو روی سیامک نعمتی برای این پست حساب باز کرده بود.

با در نظر گرفتن حضور نوراللهی در پست هافبک دفاعی و سروش رفیعی به عنوان دیگر بازیکن خط میانی، امید عالیشاه و سیامک نعمتی در دو سمت برای این تیم به میدان می‌روند و نقش وینگرهای تکنیکی و پاسور و خطرناک در محوطه جریمه سپیدرود را برعهده خواهند داشت.

علی علیپور که در آخرین نمایش خود در رشت موفق به ثبت گل سه امتیازی برای این تیم شد، بار دیگر امید اول گلزنی سرخپوشان محسوب می‌شود و باید دید در غیاب گادوین منشا که به همکاری‌اش با این تیم پایان داده چه عملکردی را با زوج جدید شکل خواهد داد. ولادیمیر بودیمیر که روز گذشته مجوز حضورش در این بازی را دریافت کرده با سابقه درخشان گلزنی در کنار این بازیکن قرار خواهد گرفت و به نظر می‌رسد روز سختی را برای مدافعان و دروازه بان سپیدرود رقم بزنند.

ترکیب احتمالی:

بوژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل زاده، محمد نادری (سیدجلال حسینی)، شایان مصلح، مهدی شیری، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، علی علیپور و ولادیمیر بودیمیر.

دیدار دو تیم از ساعت ۱۵ در استادیوم سردار جنگل رشت و با قضاوت پیام حیدری در مرحله یک هشتم جام حذفی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-01-31 11:17

افزودن دیدگاه جدید