کد مطلب: 

223907

بهرام رادان و پژمان جمشیدی در کنارِ بازیگر زن خارجی

اطلاعات و عکس‌هایی تازه از فیلم «ایده اصلی» به کارگردانی آزیتا موگویی که در بخش مسابقه جشنواره فجر امسال حضور دارد، منتشر شد.
بهرام رادان و پژمان جمشیدی در کنارِ بازیگر زن خارجی

به گزارش خبرآنلاین، همزمان با نزدیک شدن به آغاز سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، فهرست عوامل «ایده اصلی» به کارگردانی آزیتا موگویی و چند عکس تازه از این فیلم منتشر شد.

«ایده اصلی» که توسط هیئت انتخاب جشنواره سی و هفتم شایسته حضور در بخش مسابقه دانسته شد، دومین تجربه کارگردانی آزیتا موگویی پس از «تراژدی» است.

بهرام رادان، مریلا زارعی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مهرداد صدیقیان و شهباز نوشیر، بازیگران اصلی این فیلم هستند. مانوس گاوراس، آندره‌آ ماچالکیدو، ایرینا مانژوسوا و واروارا لارمو از کشورهای قبرس و یونان، بازیگران خارجی این فیلم هستند. 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «ایران و اسپانیا برای راه‌اندازی یک پروژه بزرگ در جزیره هندورابی در جنوب ایران به توافق رسیده‌اند، شرکت‌ها و افراد بسیاری به طمع برنده شدن در این مناقصه شرکت کرده‌اند. مهندس سعید پارسا چندسالی است از همسرش (رویا عضدی) جدا شده و رئیس یکی از شرکت‌های حاضر در مناقصه است. رسیدن به موفقیت برای آدم‌های این قصه منجر به پیچیدگی‌هایی در روایت آن می‌شود.»

«ایده اصلی»، روز چهارشنبه ۱۷ بهمن ( سانس سوم ) در سینمای اهالی رسانه برای خبرنگاران، منتقدان و نویسندگان سینمایی به نمایش در خواهد آمد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-01-12 22:47

افزودن دیدگاه جدید