کد مطلب: 

223530

بارش برف در مهاباد رکورد زد: ۷۰ سانتیمتر!

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: ارتفاع برف امروز در گردنه زمزیران واقع در محور کوهستانی مهاباد - سردشت هم اکنون به بیش از ۷۰ سانتی متر رسیده است.
بارش برف در مهاباد رکورد زد: ۷۰ سانتیمتر!

به گزارش ایرنا، کریم عبدالله پور روز پنجشنبه اظهار کرد: بارش برف که از بامداد امروز در این شهرستان آغاز شده هم اکنون در تمامی محورهای مواصلاتی به شدت ادامه دارد و موجب کندی رفت و آمد خودروها شده است.

وی گفت: ارتفاع برف در گردنه قره بلاغ در محور بوکان در جاده برهان نیز به بیش از ۲۰ سانتی متر و در گردنه جواله رشان در محور مهاباد - سردشت نیز به ۱۵ سانتی متر رسیده است که به دلیل کولاک شدید موجب بروز مشکلاتی برای تردد خودروها در این محور شده است.

عبدالله پور افزود: هم اکنون تردد در گردنه های این شهرستان به دلیل بارش برف و کولاک و تداوم آن فقط با زنجیرچرخ میسر است.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: هم اکنون ۱۶ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین کار برف روبی را در این محورها را از بامداد امروز آغاز کرده اند و با وجود بارش برف تمامی محورهای این شهرستان باز و تردد در آنها جریان دارد.

وی به رانندگانی که قصد تردد در جاده ها و گردنه های برفگیر مهاباد را دارند توصیه کرد وسایل نقلیه خود را به زنجیرچرخ و دیگر وسایل ایمنی زمستانی مجهز و با سرعت مطمئنه و با رعایت فاصله طولی رانندگی کنند.

عبدالله پور همچنین از رانندگان خواست به دلیل تداوم بارش ها و لغزندگی جاده ها از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

ورود یک سامانه بارش زای قوی از غرب کشور به آذربایجان غربی موجب بارش برف در مهاباد و بیشتر نقاط این استان شده است؛ مهاباد در جنوب آذربایجان غربی و در منطقه ای سردسیر و کوهستانی واقع شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-01-03 12:50

افزودن دیدگاه جدید