کد مطلب: 

222782

داماد غیرتی روز جشن عروس خائن را سلاخی کرد!

داماد در روز عروسی زمانی که متوجه خیانت های عروسش شد دست به جنایتی دردناک زد.
داماد غیرتی روز جشن عروس خائن را سلاخی کرد!

به گزارش رکنا، جوانی 22 ساله در روسیه در روز عروسی خود پس از آن که فهمید، نامزدش با اکثر دوستانش و حتی پدرش رابطه داشته، او را با چاقو تکه تکه کرد.

داماد عصبانی در همان لحظه دستگیر و به قتل متهم شد.

به گفته یکی از مهمانان مجلس، این دو جوان از کودکی، نامزد شده بودند و وقتی تصمیم گرفتند که به طور مستقل زندگیشان را شروع کنند، خانواده دختر مخالفت کردند.

علی رغم مخالفت والدین آنها تصمیم گرفتند که مراسم عروسی را چهار ماه بعد برگزار کنند اما در روز عروسی، آنها به شدت دعوایشان می شود و در نتیجه داماد به دختر جوان 16 ضربه چاقو وارد می کند.

داماد پس از دستگیری در بازجویی به افسر بازجو گفت: من فکر می کردم که او به من خیانت می کند، به همین خاطر همیشه با یکدیگر دعوا می کردیم. یکی از دوستانم به شوخی گفت که او با پدرم رابطه داشته و تاکنون با افراد زیادی خلوت های عاشقانه داشته است.

وی در ادامه افزود: زمانی که متوجه این رفتار های نوعروسم شدم از خانه بیرون رفتم و تا مدت ها در خیابان می خوابیدم. می خواستم خودکشی کنم اما یک بار پدرم و یک بار افسر پلیس مانعم شدند، روز عروسی نیز دعوایمان شد و او به من گفت که من مرد نیستم و مردانگی ندارم به همین علت با عصبانیت به آشپزخانه رفتم و چاقو را برداشتم قصد کشتنش را نداشتم اما زمانی که متوجه حرکات بی ادبانه اش شدم دیگر نتوانستم تحمل کنم و او را کشتم.

در حال حاضر متهم در بازداشت است تا جلسه دادگاه محاکمه اش به زودی برگزار شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-12-26 09:16

افزودن دیدگاه جدید