کد مطلب: 

222674

محافظت شبانه‌روزی از جدیدترین اثر هنرمند مرموز

تازه‌ترین اثر هنری بنسکی هنرمند مرموز انگلیسی که هفته گذشته، شبانه روی دیوار یک تعمیرگاه خودرو در ولز جنوبی نقش بست، برای در امان ماندن از هجوم بازدیدکنندگان با یک حصار فلزی و پلاستیکی محافظت شد.
محافظت شبانه‌روزی از جدیدترین اثر هنرمند مرموز

به گزارش ایرنا، از زمان رونمایی از این نقاشی در «پورت تالبوت» واقع در ولز جنوبی، مردم برای بازدید از آن صف کشیده اند و این اثر تحت محافظت 24 ساعته درآمده است. این نقاشی دیواری، در نمای نخست تصویر پسری در یک قسمت دیوار را نشان می دهد که ظاهرا برف روی سرش می بارد؛ اما در طرف دیگر دیوار، تصویری از آتش مشاهده می شود و این واقعیت را مشخص می کند که آنچه در ظاهر برف می نماید، در واقع خاکستر حاصل از دود است.

این نقاشی، نمایی از این شهر صنعتی، فولادکاری در آن و آلودگی موجود در شهر را به نمایش می گذارد. در همین حال، «مایکل شین» هنرپیشه هالیوود برای محافظت از این اثر هنری، مقادیری کمک مالی اهدا کرده و گفته است می خواهد مطمئن شود که مالک این تعمیرگاه برای محافظت از نقاشی، مجبور به پرداخت پول نشود.

«ایان لوئیز» مالک این تعمیرگاه گفته که این اثر هنری را قبل از مشاهده روی دیوار تعمیرگاه خودش، در فیس بوک دیده است. وی دلیل انتخاب پورت تالبوت برای رونمایی از این نقاشی را حادثه چند ماه پیش در این شهر برشمرد که در جریان آن منازل مسکونی و خودروها زیر غبار سیاه رنگ حاصل از فولادکاری مدفون شدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-12-23 13:51

افزودن دیدگاه جدید