کد مطلب: 

222527

وقتی پوریا و خواهرم کتایون را در خانه تنها دیدم از خود بی خود شدم!

پسرجوان که در خانه زنی میهمان بود توسط پدر و برادر او کشته شد.
وقتی پوریا و خواهرم کتایون را در خانه تنها دیدم از خود بی خود شدم!

به گزارش رکنا، پنجم آذرماه سال 91 مردی به پلیس گفت: پسر 20 ساله ام به نام پوریا شب گذشته برای کاری از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت.

مأموران بعد از این ادعاها با بررسی تماس‌های تلفنی پسر جوان به ارتباط او با زنی به نام کتایون پی بردند. آن زن که معتاد به شیشه بود وقتی مورد تحقیق قرار گرفت، گفت: من پوریا را می‌شناختم، اما از سرنوشت او خبری ندارم.

دو سال بعد بیست و دوم مردادماه سال 93 مردی مأموران پلیس را از پیدا شدن جسد سوخته‌ای در فشافویه باخبر کرد. در بررسی‌های فنی معلوم شد که جسد متعلق به پوریا است.

در این مرحله کتایون بازجویی شد و گفت که احتمال می‌دهد پدر و برادرش در جریان قتل نقش داشته باشند. فریدون پدر و کیومرث پسر خانواده بازداشت شدند و  در بازجویی به قتل پوریا اقرار کردند.

کیومرث گفت: کتایون به شیشه معتاد بود و رابطه خوبی با شوهرش نداشت، به همین دلیل شوهرش همراه فرزند خردسالش به خانه پدرمان رفته بودند. کتایون سه بار از خانه فرار کرده بود، به همین دلیل من و پدرم او را به خانه خودمان برده بردیم تا کمکش کنیم، ترک کند. خیلی مراقب او بودیم، اما ناگهان متوجه شدیم کتایون از خانه فرار کرده است. وقتی به خانه او رفتیم و هر چه در زدیم، کسی جواب نداد. من از روی دیوار وارد خانه خواهرم شدم. کتایون به محض دیدن من دستپاچه شد و از حیاط بیرون رفت.

او در خصوص قتل گفت: وقتی وارد اتاق شدم، به طور ناگهانی مقتول را دیدم که در اتاق نشسته بود. با دیدنش آنقدر عصبانی شدم که با چاقو دو ضربه زدم. مطمئن شدم که نفس نمی‌کشد جنازه را لای پتو پیچیدم و در صندوق‌عقب خودرو گذاشتم. از پدرم کمک خواستم تا او را به بیابان‌های فشافویه ببریم.

قضات شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پس از محاکمه پسر جوان را به قصاص و پدرش را به حبس محکوم کردند اما این رای از سوی قضات دیوان عالی کشور نقض و پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه 10 دادگاه کیفری ارجاع داده شد. دیروز پدر و پسر یکبار دیگر محاکمه شدند و ادعا کردند مقتول، مهدور الدم بوده است.

با پایان جلسه دادگاه قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-12-19 14:50

افزودن دیدگاه جدید