کد مطلب: 

220475

استقلالی‌ها: ما محروم می‌شویم، اما پرسپولیسی‌ها ناز می‌کنند!

ماجرا‌هایی که در بازی سایپا- پرسپولیس رخ داد و البته محروم شدن وریا غفوری باعث عصبانیت هواداران استقلال و واکنش تند آن‌ها در فضای مجازی شده است.
استقلالی‌ها: ما محروم می‌شویم، اما پرسپولیسی‌ها ناز می‌کنند!

به گزارش خبرورزشی، استقلالی‌ها مدعی هستند برخورد‌های فدراسیون در عرصه انضباطی میان آن‌ها و حریف سنتی (پرسپولیس) کاملاً حالت دوگانه داشته و باعث منتفع شدن سرخپوشان شده است. هواداران و مسئولان استقلال برای این ادعای خود مواردی را هم رسانه‌ای کرده‌اند.

تبعیض میان رحمتی و حسینی

اولین موردی که استقلالی‌ها روی آن مانور می‌کنند به بهمن سال ۹۵ برمی‌گردد. شهرآورد پایتخت که با برتری ۳ بر ۲ استقلال تمام شد، ولی سیدمهدی رحمتی به واسطه درگیری با سیدجلال حسینی ۴ جلسه محروم شد. (البته با احتساب محرومیت اخراج)، ولی کاپیتان پرسپولیس فقط یک جلسه محروم شد. همان زمان استقلالی‌ها تأکید داشتند، چون حسینی بازیکن تیم ملی بود، با او برخلاف رحمتی برخورد تندی صورت نگرفت!

لگد داریم تا لگد

داستان وریا غفوری و شجاع خلیل‌زاده هم به سوژه اعتراض جدید استقلالی‌ها بدل شده است. وریا در جریان بازی روز دهم مهرماه استقلال با نفت مسجدسلیمان به دلیل آنچه «لگد زدن به بطری آب» عنوان شد، اخراج و یک جلسه هم محروم شد. حالا استقلالی‌ها مدعی هستند چطور می‌شود یک نفر را به خاطر لگد زدن به بطری آب محروم می‌کنند، ولی شجاع خلیل‌زاده را به رغم ضربه زدن به سطل آشغال و مهمتر از آن، حمله به بازیکن سایپا محروم نمی‌کنند؟ دیروز یکی از کانال‌های استقلالی با طنز در این مورد نوشته بود: «شما نمی‌دانید، حتماً دوستان ما بهتر می‌دانند لگد داریم تا لگد».

طرفداران استقلال همچنین مدعی هستند فدراسیون به هیچ عنوان نباید بابت اتفاقاتی که در پایان بازی سایپا- پرسپولیس رخ داد، واکنش منفعلانه‌ای نشان بدهد. البته هنوز کمیته انضباطی رأی خودش در مورد جنجال بازی سایپا- پرسپولیس را اعلام نکرده، ولی استقلالی‌ها تأکید دارند اگر با وریا برخورد می‌شود، باید شجاع خلیل‌زاده و سیدجلال حسینی هم محروم شوند، چون همه دیدند چه رفتاری انجام داده و فضا را متشنج کردند.

برای ما تعطیل نمی‌کردند اما...

از وقتی پرسپولیس به مرحله نیمه‌نهایی و پس از آن، فینال لیگ قهرمانان آسیا رفته، برنامه مسابقات لیگ برتر دستخوش تغییر شده و تاریخ مسابقات این تیم عوض شد تا سرخپوشان با فشار کمتری مسابقات را دنبال کنند، اما همین مسئله هم به سوژه‌ای برای ناراحتی استقلالی‌ها بدل شده است. آن‌ها برای اثبات ادعای خود مبنی بر تبعیض قائل شدن میان آبی و قرمز به مصاحبه امیر قلعه‌نویی در مورد اتفاقات سال ۹۲ استناد می‌کنند. همان ماجرا‌هایی که بنابر ادعای سرمربی وقت استقلال، فدراسیون و مهدی تاج (که البته آن زمان نایب‌رئیس بود) حاضر نشد بازی‌های استقلال در لیگ برتر را به تعویق بیندازد، ولی حالا برای پرسپولیس همه شرایط مهیاست و تاریخ مسابقات‌شان خیلی راحت (از نظر استقلالی‌ها) عوض می‌شود. حالا باید ببینیم اعتراض استقلالی‌ها به کجا می‌رسد و آیا جو ایجاد شده باعث محرومیت پرسپولیس و نفراتی، چون شجاع خلیل‌زاده خواهد شد یا نه؟

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-10-31 18:39

افزودن دیدگاه جدید