کد مطلب: 

220321

پایان اصلی فیلم "لاتاری" فاش شد

نادر سلیمانی و بیوک میرزایی با حضور در برنامه «من و شما» اظهارات جالبی را درباره سینما و تلویزیون عنوان کردند.
پایان اصلی فیلم "لاتاری" فاش شد

در ابتدای برنامه این هفته «من و شما» آرش ظلی‌پور مجری برنامه، دلیل بازپخش‌های متعدد «محله گل‌و‌بلبل» را جویا شد و اینکه بازیگران این پروژه چقدر از تهیه‌کننده طلب دارند که سلیمانی در پاسخ گفت: ما باید آزادانه برای کودک کار کنیم و کاش این نگاه سلیقه‌ای از کار کودک دور بماند و اسپانسر برای کار کودک نداشته باشیم. از طرف دیگر شاید باورتان نشود که برای ما چه داستان‌هایی درست کردند؛ صرفا چون من یک علامت قلب با دستم درست کرده بودم یا اینکه در نقش نانوا آن رقص شاطری را داشتم. اینقدر که من گلایه‌ام را به مدیر شبکه بردم و اقای جعفری جلوه وقتی حرف‌های من را شنید گفت «دستتان درد نکند انجام بدهید». این همه دردسر برای هیچ بوده است.

نادر سلیمانی در ادامه تاکید کرد: من دارم همین الان به همه مدیران میگویم و برایم مهم نیست اگر از فردا نگذارند که بروم سرکار چون می‌خواهم بگویم که اگر در صداوسیما نتوانید بچه‌ها را جذب تلویزیون کنید با رنگ ، خلاقیت و شادی مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک باید درهای صداوسیما را تخته کنید!

وی درباره حذف برخی از سکانس‌های حضورش در «نهنگ عنبر» با حالت کنایه آمیزی عنوان کرد: گویا تدوینگر و کارگردان به این نتیجه رسیدند که حذف کنند و من هم دلیلش را نمی‌دانم. مثل همان اتفاقی که برای «لاتاری» افتاد و برخی از سکانس‌های من حذف شد.

سلیمانی برای اولین بار در «من و شما» برخلاف صحبت‌های کارگردان و عوامل تولید «لاتاری» که عنوان کرده بودند پایان بندی این فیلم از ابتدا همین بوده اظهارنظر و توضیح داد: از ابتدا در فیلمنامه قرار نبود که انتقام شخصی گرفته شود و انتقام به شکل اجتماعی بود. علت این اتفاق هم حرف‌هایی بود که برای فیلم به وجود آمد و حاشیه‌سازی هایی که صورت گرفت. در فیلمنامه قرار بود من و هادی حجازی فر به آن مراسم یا حفله برویم و هر دو نفر هم شهید می‌شدیم. اما در زمان فیلمبرداری به خاطر این اتفاقات مهدویان تصمیم گرفت که پایان را به این شکل تغییر بدهد.

بیوک میرزایی مهمان بخش دوم «من وشما» بود که در بخشی از صحبت‌هایش با گلایه تند از شهاب عباسی و  با پشیمانی از حضور در افسانه هزارپایان گفت: چک‌های خانم نسرین مقانلو ، علی اوسیوند و ... برگشت خورده و پولشان را نگرفتند و من هم فقط بخشی از دستمزدم را گرفتم اما شایعه یا درست دیدیم که شهاب عباسی فقط به فکر پول بود و خانه و ماشین و موتور و .... خرید. کارگردان واقعی که به پول فکر نمی‌کند همانطور که حسن فتحی و داود میرباقری و ... در ابتدای راه به این چیزها فکر نمی‌کردند. ایشان یک «خنده بازار» ساخت و گرفت و به او سفارش ۶۰ قسمتی دادند که به جای کیفیت فقط به پول فکر کرد.

او همچنین با اشاره به اولین تجربه کارگردانی اصغرفرهادی و همکاری با این کارگردان اظهار داشت که این کارگردان به‌همراه همسرش از همان ابتدا و نوشتن متن‌های کوتاه برای رادیو دغدغه‌مند عمل میکرد.

میرزایی در پایان گفتگو با ظلی‌پور از همسرش که به خاطر سرطان او را از دست داد گفت و درحالی که منقلب شده بود عنوان کرد: زن ستون خانه بوده و من همسرم را خیلی دوست داشتم و دیگر آن آدم قبل نیستم. خیلی شکسته و تنها شدم.  

«من و شما» به تهیه کنندگى هادى قندى ، اجراى آرش ظلى پور و سردبیرى دنیا خمامى جمعه‌ها به‌صورت زنده ساعت ۱۳ از شبکه شما پخش می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-10-27 22:27

افزودن دیدگاه جدید