کد مطلب: 

219054

عصبانی به سبک وحید هاشمیان: اخطار داده‌ام با اسم من بازی نکنید

وحید هاشمیان، مربی فصل گذشته باشگاه هامبورگ و مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان بار دیگر نسبت به مطرح شدن نامش از سوی فریدون معینی به عنوان کاندیدای سرمربیگری تیم جوانان واکنش نشان داد و اعلام کرد او گزینه اصلی بوده است نه کاندیدا.
عصبانی به سبک وحید هاشمیان: اخطار داده‌ام با اسم من بازی نکنید

به گزارش تسنیم، فدراسیون فوتبال بار دیگر در پروسه انتخاب سرمربی تیم فوتبال جوانان قرار دارد. اتفاقی که هر بار پیش می‌آید نام‌های مختلف مطرح می‌شوند و معمولاً گزینه‌ای غیر از گزینه‌های مطرح شده انتخاب می‌شوند. یکی از نام‌هایی که همیشه از سوی کمیته فنی و توسعه مطرح شده، وحید هاشمیان است که پس از دیدارهایی که با محمدرضا ساکت، دبیرکل و مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال داشت بار دیگر نامش برای انتخاب تیم جوانان مطرح شد. فریدون معینی، رئیس کمیته جوانان و عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال اعلام کرده است وحید هاشمیان و مهدی مهدوی‌کیا گزینه سرمربیگری تیم ملی هستند که البته این مسئله با واکنش هاشمیان همراه بوده است.

وحید هاشمیان که فصل گذشته در باشگاه هامبورگ مربیگری می‌کرد اظهار داشت: متأسفانه در سال‌های گذشته کمیته فنی فدراسیون فوتبال هر زمان که قصد داشت برای تیم‌های پایه سرمربی انتخاب کند، گزینه اصلی که گزینه مدنظر خودشان بود را انتخاب می‌کردند. با این حال نام‌های زیادی را که نام من هم میان آنها بود به عنوان گزینه مطرح می‌کردند، در حالی که مشخص بوده گزینه مورد نظر کمیته فنی چه کسی است. خوشبختانه این بار شرایط تفاوت داشت و از فدراسیون فوتبال با من تماس گرفتند و دعوتم کردند. آقای ساکت بنده را دعوت کرد که مرکز ملی فوتبال و امکاناتش را دیدیم و صحبت‌های زیادی در مورد فوتبال، مسائل دیگر و همچنین تیم فوتبال جوانان صحبت کردیم.من اخطار داده ام که با اسمم بازی نکنند.

وی با اشاره به دیدارش با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال که روز گذشته (شنبه) صورت گرفت افزود: آقای تاج روز گذشته من را دعوت کرد که علاوه بر دید و بازدید درباره تیم جوانان هم صحبت کردیم. یعنی در این بین هیچ صحبتی از کمیته فنی که بخواهد تصمیمی درباره من بگیرد یا انتخابم کند، نبود. آقای تاج هم نظرش حضور من در تیم جوانان بود و من هم فکرهایم را کردم که در این مقطع امکان همکاری‌ام با تیم جوانان نبود. دلایل این موضوع را هم به آقای تاج و ساکت گفتم و آنها هم دیدند بنا به دلایل شخصی من، زندگی‌ام و همچنین موارد دیگری امکان همکاری وجود نداشت. بازی‌های تیم جوانان هم یک سال آینده است و در این مقطع زمانی نمی‌توانستیم همکاری کنیم، اما در مورد فوتبال، کارهای خودم و سایر مسائل صحبت کردیم که آن را یک میهمانی یا دعوتی کوچک بود که تمام شد.

مربی فصل گذشته باشگاه هامبورگ و مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه فریدون معینی وحید هاشمیان را جزو گزینه‌های سرمربیگری تیم جوانان اعلام کرده است، گفت: اینکه دیدارهای من انجام شده و دوباره نام گزینه‌های مختلفی از سوی کمیته فنی یا آقای معینی مطرح می‌شود، باید بگویم من هیچگونه مذاکره‌ای با آقای معینی نکرده و نخواهم کرد. همیشه با مسئولان مستقیم صحبت می‌کنم و شاید چون او در جریان نبوده برای خودش یک سری کاندیدا را طبق معمول مطرح کرده است. من هیچ وقت با آقای معینی مذاکره نکرده و نخواهم کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-10-07 17:50

افزودن دیدگاه جدید