کد مطلب: 

218862

مرگ پسر جوان هنگام انجام ماساژ گردن!

یک پسر جوان که در حال انجام ماساژ گردن بود به علت حرفه ای نبودن ماساژور جان خود را از دست داد.
مرگ پسر جوان هنگام انجام ماساژ گردن!

به گزارش رکنا، انجام ماساژ یکی از بهترین گزینه ها برای سرحال شدن خواهد بود بویژه اگر فرد روز پراسترسی را پشت سر گذاشته باشد. اما نکته ای که بسیار حائز اهمیت است این کار باید توسط افراد خبره و ماساژورهای حرفه ای انجام شود، چرا که در غیر این صورت ممکن است خطر فلج شدن یا حتی مرگ جان فرد را تهدید کند. مانند اتفاق ناخوشایندی که به تازگی برای یک جوان اهل چین رخ داد.

ژانگ 27 ساله به تازگی به همراه گروهی از دوستانش به یک مرکز اسپا (مرکز ماساژ درمانی) در شانگهای چین مراجعه کرده بود. او پس از حضور در این مرکز از آنجاییکه که در قسمت شانه هایش احساس خستگی می کرد تقاضای ماساژ کرد. پس از اتمام ماساژ او یک دوش گرفت و به خانه مراجعه کرد. اما هنوز زمان زیادی از حضور او در منزل نگذشته بود که ناگهان دچار سرگیجه شد و احساس کرد قادر به راه رفتن نیست.

ژانگ بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و پزشکان تلاش کردند جان او را نجات دهند اما این جوان روز بعد در بیمارستان جان سپرد. از آنجا که ژانگ دچار هیچ بیماری نبود و از سلامتی کامل برخوردار بود مرگش تبدیل به معما برای خانواده اش شد. اما گزارش کالبدشکافی این معما را حل کرد. خانواده ژانگ متوجه شدند مرگ پسرشان به علت انجام ماساژ غیرحرفه ای و در نتیجه سکته یا انفارکتوس مغزی بوده است که موجب انسداد سرخرگهای تامین کننده خون و اکسیژن برای مغز شده است.

مرگ این جوان چینی در اثر ماساژ غیرحرفه ای در حالی خبرساز می شود که چند روز پیش نیز خبر حساسیت پوستی عده ای از زنان چینی در اثر استفاده از یک نوع ماسک صورت خانگی خبرساز شده بود. این مشتریان پس از استفاده از این ماسک صورت تقلبی دچار تورم صورت و بویژه اطراف چشم خود شده بودند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-10-04 18:22

افزودن دیدگاه جدید