کد مطلب: 

218211

درد شکم سارینا 8 ساله عاقبت شومی داشت!

سارینا 8 ساله که درد شکم داشت به عاقبت شومی گرفتار شد.
درد شکم سارینا 8 ساله عاقبت شومی داشت!

به گزارش رکنا، رئیس کل دادگستری گلستان آخرین جزئیات پرونده سارینا دختر بچه علی آبادی را تشریح کرد و گفت: در نتیجه‌ای که از سوی کمیسیون اولیه منتشر شده، اشتباه دارویی محرز است.رئیس کل دادگستری گلستان آخرین جزئیات پرونده سارینا دختر بچه علی آبادی را تشریح کرد و گفت: در نتیجه‌ای که از سوی کمیسیون اولیه منتشر شده، اشتباه دارویی محرز است و در آن علاوه بر متصدی داروخانه و پرستار کشیک به دلیل تحویل اشتباه دارو و مدیریت نامناسب تجویز دارو، شرکت داروسازی نیز به علت طراحی مشابه برچسب دارو‌های مترونیدازول و سولفات منیزیم که شانس بروز خطای دارویی را افزایش می‌دهد، مقصر شناخته شده‌اند.

هادی هاشمیان افزود: نتیجه‌ نخستین کمیسیون پزشکی به طرفین پرونده اعلام شد که دو نفر از طرفین پرونده به نتیجه اعتراض کردند و دوباره پرونده به کمیسیون ارائه شد.

به گفته هاشمیان، به محض دریافت نتیجه‌ کمیسیون، اگر طرفین در مهلت قانونی به آن اعتراض نکنند، کیفرخواست متهمان صادر و پرونده برای صدور رای به دادگاه فرستاده می‌شود.

سارینا دختر بچه ۸ ساله علی آبادی ست که ۲۵ دی سال ۹۶ با شکایت از درد شکم در بیمارستان علی آباد کتول بستری شد که بر اثر تزریق اشتباه دارو دچار افت هوشیاری شد و به کما رفت. به گفته‌ پدر سارینا پزشکان گفته اند هم اکنون او در خواب نباتی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-09-16 23:34

افزودن دیدگاه جدید