کد مطلب: 

217791

ادعای جالب همسر ستاره آرژانتینی

واندا نارا همسر و مدیربرنامه‌های مائورو ایکاردی ادعا کرد او از یوونتوس و ناپولی پیشنهاد داشته ولی تصمیمش برای ماندن در اینتر را گرفته بود.
ادعای جالب همسر ستاره آرژانتینی

به گزارش خبرورزشی، واندا نارا همسر و مدیربرنامه‌های مائور ایکاردی ستاره اینترمیلان مدعی شد ۲ باشگاه بزرگ سری A خواهان جذب مهاجم آرژانتینی بودند.

واندا در گفت‌و‌گو با برنامه «تیکی‌تاکا» در این باره گفت: «تنها ارتباط مائورو با یوونتوس ۷ گلی بوده که به این تیم زده است! مشخص است که پیشنهادهایی برای مهاجمی مثل مائورو برسد اما انتخاب واضح بود. باشگاه یوونتوس او را می‌خواست اما آنها رونالدو را خریدند چرا که هدف اصلی‌شان لیگ قهرمانان بود.»

واندا در ادامه از پیشنهاد ناپولی هم پرده برداشت: «رئیس باشگاه ناپولی را هم ملاقات کردم، مرد بسیار خوبی بود. ما درباره همه‌چیز صحبت کردیم، از سینما تا فوتبال. فکر می‌کنم او به باشگاه اینترمیلان پیشنهادی ارسال کرده بود اما مائورو تصمیم دیگری گرفت.»

مائورو ایکاردی در حال حاضر بند فسخ قرارداد ۱۱۰ میلیون یورویی دارد اما این مبلغ برای باشگاه‌های خارجی است و باشگاه‌های ایتالیایی می‌توانند با مبلغ کمتری مهاجم گلزن آرژانتینی را جذب کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-09-05 09:25

افزودن دیدگاه جدید