کد مطلب: 

217094

سرمربی چلسی و دردسر 80 نخ سیگار در روز!

باشگاه چلسی با سرمربی جدید خود با مشکل بزرگی مواجه است.
سرمربی چلسی و دردسر 80 نخ سیگار در روز!

به گزارش ایلنا، مائوریسیو ساری سرمربی جدید چلسی سرنوشت متفاوتی نسبت به مربیان دیگر در ایتالیا دارد. او بیشتر عمر مربیگری خود را در لیگ‌های سطح پایین ایتالیا گذراند تا اینکه در ۵۶ سالگی در نهایت مربیگری در سری A را تجربه کرد و حالا به انگلیس آمده تا در یکی از مهم‌ترین باشگاه‌های جزیره مربیگری کند.

او جانشین هموطن خود آنتونیو کونته شده که در این باشگاه لندنی روزهای درخشانی را تجربه کرد. با وجود این ساری یک عادت عجیب دارد؛ او اعتیاد شدیدی به سیگار دارد و به طور میانگین در طول روز ۸۰ نخ سیگار می‌کشد. اگر فرض کنیم که او ۱۶ ساعت در روز بیدار است، به طور میانگین هر ساعت ۵ نخ سیگار می‌کشد.

او در لیگ ایتالیا بارها در کنار زمین سیگار خود را روشن و خاموش می‌کرد ولی با توجه به قوانین سخت در انگلیس، او نمی‌تواند در کنار زمین سیگار بکشد. این مربی برای آنکه نیکوتین بدن خود را حفظ کند، در جریان دیدار هفته نخست لیگ برتر بین چلسی و هادرسفیلد تاون، سیگار را می‌جوید.

مسوولان باشگاه چلسی در صدد هستند منطقه‌ای را در ورزشگاه استمفوردبریج به این مربی اختصاص دهند تا او بتواند آزادانه سیگار بکشد. هر چند با توجه به هشدارهای آتش نشانی، پیدا کردن چنین منطقه‌ای دشوار است ولی برای اینکه ساری بتواند بهترین عملکرد خود را در چلسی ارائه دهد، ایجاد چنین منطقه‌ای در اولویت مسوولان چلسی قرار گرفته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-08-16 09:39

افزودن دیدگاه جدید