کد مطلب: 

216488

سحر زکریا، شبکه جم و تعطیلی تلویزیون

سحر زکریا گفت از زمانی که شبکه‌های جم آمده‌اند، تلویزیون ایران تعطیل شده است!
سحر زکریا، شبکه جم و تعطیلی تلویزیون

به گزارش بانی فیلم، مجموعه "در حاشیه" آخرین حضور سحر زکریا در تلویزیون بود. او که مانند اغلب بازیگران هم نسلش در سال های گذشته پرکارتر بود، این روزها جزو بازیگرانی است که از شرایط موجود در سینما و تلویزیون بسیار گله مند است. زکریا گفت‌وگویی با بانی فیلم انجام داده که بخش‌هایی از صحبت‌هایش را در ادامه می‌خوانید.

**تنها کاری که قرار است انجام بدهم، یک برنامه تلویزیونی است که چون قطعی نشده، اجازه بدهید در این باره حرفی نزنم.

**یک فیلم سینمایی دارم که چهارسال پیش کار کردم، اما هنوز اکران نشده است. فیلم «انتهای خیابان مهر» به کارگردانی آقای قدکچیان که داستان زندگی جانان، دختری جوان از یک خانواده فرهنگی و شاعر مسلک است که به طور اتفاقی از دیوان حافظ قدیمی نامه‌ای پیدا می کند که حکایت از عشــقی دیرین در سال‌های بسیار دور دارد.

**می توانم بگویم که هم فیلمنامه ها خوب نیست و هم بودجه ای که برای این کارها در نظر گرفته می شود، چندان قابل توجه نیست. من درباره دستمزد خودم حرف می زنم. به عنوان مثال حتی دستمزد من که حدود ۲۰ سال است در این حرفه فعالیت می کنم، داده نمی شود.

**من به شخصه خیلی وقت است که تلویزیون تماشا نمی کنم. حتی بازپخش سریال هایی را که خودم هم بازی کرده ام. با این حال می دانم که چه سریال هایی پخش می شوند. اغلب مردم نه بازیگران این سریال ها را می شناسند و نه فیلمنامه های خوبی دارند و در کل اغلب آنها سریال های خوبی نیستند و نمی توانند مردم را جذب کنند. امسال در ماه رمضان که یکی از باکس های مهم سریال است، من فقط یک قسمت از یک سریال را دیدم که اصلا خوب نبود و برای من هیچ جذابیتی نداشت و این اصلا خوب نیست.

**معمولا سریال هایی که در این مناسبت پخش می شدند، جزو کارهای پرمخاطب تلویزیون بودند. اما این اتفاق امسال نیفتاد. من فکر می کنم متاسفانه از زمانی که شبکه های جم آمده اند، تلویزیون ایران تعطیل شده است! از طرفی انگار که همه چیز گل و بلبل است. اخبار را که می بینی، انگار نه انگار که قیمت دلار روز به روز بالاتر می رود! انگار نه انگار که تورم وجود دارد!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-08-07 22:55

افزودن دیدگاه جدید