کد مطلب: 

215848

18+/ وقتی زن مو قرمز مرد متاهل را وسوسه کرد همسرش او را با اره برقی تکه تکه کرد

زن جوانی به علت خیانت همسرش او را به قتل رساند و از بدن وی به عنوان کود در باغچه استفاده کرد.
وقتی زن مو قرمز مرد متاهل را وسوسه کرد همسرش او را با اره برقی تکه تکه کرد

به گزارش رکنا، زن جوانی در روسیه به جرم قتل شوهرش به زندان محکوم شد.

طبق گزارش پلیس، ماموران نیمی از جسد متلاشی شده مرد جوان را در چاه بزرگی در حیاط پیدا و باقی آن را با استفاده از سگ های پلیس در زیر خاک شناسایی کردند.

اُلگا استرلاویدا 32 ساله که 3 فرزند هم از ازدواج قبلی‌اش داشت در اعترافات خود به پلیس گفت: من به عنوان یک زن مطلقه و شکست خورده توقع یک زندگی خوب و آرامی را داشتم که مجدد ازدواج کردم اما الکساندر هم مرا آزار می داد، حتی با این که از او بزرگتر هم بودم اما سعی می کردم همیشه از خودم راضی نگهش دارم ولی متاسفانه او به من خیانت کرد و دختر جوان موقرمزی را به من ترجیح داد.

وی در ادامه افزود: من زمانی که احساس کردم دوباره در زندگیم از سمت الکساندر هم گول خوردم و بچه هایم بازیچه هوس های من شدند، خیلی عصبی و بهم ریخته شدم به همین دلیل تصمیم گرفتم او را زجرکش کنم تا درد مرا بفهمد و زمانی که به خواب عمیقی رفته بود با اره برقی به سمتش حمله کردم و با بریدن دست ، پا و گوشش ابتدا در حد مردن آزارش دادم و بعد با بریدن بقیه اعضای بدنش او را به کام مرگ کشاندم.

بعد از این که مطمئن شدم الکساندرکشته شده، نیمی از بدنش را به عنوان کود در جای جای باغچه خانه ام دفن کردم و بقایای آن را در چاهی در گوشه حیاط انداختم.

طبق گزارش افسر پرونده، همسایه ها به علت بوی نامطبوع خون و جسد مرده از خانه اُلگا با پلیس تماس و گزارش دادند.

به گفته یکی از همسایه ها، بوی گندی که از خانه همسایه می آمد به طوری بود که بوی جسد مرده احساس می شد و این باعث ترس و وحشت اکثر همسایه ها شده بود به همین علت تصمیم گرفتیم که سریعا موضوع را با پلیس در میان بگذاریم.

پلیس پس از ثبت اظهارات همسایه ها و اعترافات زن جوان، وی را برای حکم قانونی به دادگاه فرستاد.

طبق رای هیئت منصفه اُلگا به 15 سال زندان محکوم شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-22 15:28

افزودن دیدگاه جدید