کد مطلب: 

215370

چهره متفاوت پژمان جمشیدی و ویشکا آسایش در «ما همه باهم هستیم»

فرآیند جلوه‌های ویژه کامپیوتری «ما همه باهم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی زیر نظر بهنام خاکسار ادامه دارد و به تازگی تصویری هم از پژمان جمشیدی در این فیلم منتشر شده است.
چهره متفاوت پژمان جمشیدی و ویشکا آسایش در «ما همه باهم هستیم»

به گزارش خبرآنلاین، جلوه‌های ویژه کامپیوتری فیلم سینمایی «ما همه باهم هستیم» از دو هفته قبل و همزمان با پایان فیلمبرداری زیر نظر بهنام خاکسار آغاز شده است.

فیلم جدید کمال تبریزی که به تهیه‌کنندگی سیدرضا میرکریمی در حال تولید است؛ درباره سقوط یک هواپیماست، جلوه‌های ویژه فراوانی دارد و پیش‌بینی می‌شود تا چهار ماه آینده ادامه داشته باشد.

این فیلم سینمایی که فیلمبرداری آن دو ماه و در نقاطی از تهران و قزوین انجام شده بود، از پربازیگرترین فیلم‌های سینمای ایران است.

روابط عمومی فیلم تاکید دارد؛ آنچه به عنوان پوستر این فیلم در فضای مجازی منتشر شده، تکذیب می‌شود و روابط عمومی فیلم تصریح می‌کند که پوستر این فیلم هنوز اتود هم زده نشده است.

«ما همه با هم هستیم» یک فیلم کمدی به کارگردانی کمال تبریزی است که رازهای مسافران یک هواپیمای درحال سقوط را روایت می‌کند.

مهران مدیری، محمدرضا گلزار، لیلا حاتمی، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، جواد عزتی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، علی شادمان، رضا ناجی، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یداله شادمانی، محمدمهدی حسینی‌نیا، شیرین آقا کاشی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتح‌اللهی، شیوا بلوچی و دانیال کاظمی بازیگران این فیلم هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-10 20:35

افزودن دیدگاه جدید