کد مطلب: 

215101

آزار و اذیت دختر 9 ساله توسط یک مرد وقیح برای بیش از 100 بار!

دختری که از سن 9 سالگی تا 18 سالگی اش مورد آزار و اذیت پیرمردی قرار گرفته بود بالاخره لب به شکایت گشود.
آزار و اذیت دختر 9 ساله توسط یک مرد وقیح برای بیش از 100 بار!

به گزارش رکنا، مردی که بیش از100 بار به دختری از سن 9 سالگی تا 18 سالگی اش تجاوز کرده بود دستگیر شد.

قربانی که به دلیل قانونی نامش نامشخص است در مقابل پلیس گفت: من از وقتی که مدرسه می رفتم و به بلوغ رسیده بودم توسط این مرد مورد آزار و اذیت قرار می گرفتم و او هر سری با بستن چشم هایم نمی ذاشت که چهره اش را ببینم و فقط گاهی صدایش را شنیده بودم.

این ماجرا تا جایی ادامه داشت که من دیگر بزرگ شده بودم و همه کار های او را می فهمیدم و هم چهره اش را خیلی ناگهانی وقتی که چشم بندم شل شده بود دیدم و تا حدودی به این آزار و اذیت ها عادت کرده بودم و برایم تکراری شده بود اما دیگر خسته شده بودم و توان مقابله نداشتم و از ترس این که بلایی سر خانوادم نیاورد یا با اسید صورتم را نسوزاند تا این سن سکوت کردم و حالا قصد مجازات این مرد 56 ساله را دارم.

پلیس پس از شنیدن شکایت دخترجوان و چهره نگاری توانست تا چند ماه بعد این مرد شیطان صفت را دستگیر کند.

دیوید تامپسون در مقابل پلیس گفت: من از بچگی مورد آزار و اذیت ناپدری ام قرار می گرفتم و به حدی از خودم و مرد ها انزجار پیدا کرده بودم که تصمیم به انتقام گرفتم اما ترجیح دادم انتقامم را از زنان و دختران جوان و کودکان بگیرم. تا سن 35 سالگی بیشتر اوقات پسر بچه ها را تا مرز تجاوز آزار می دادم.

من قربانی خودم را از مدرسه ای نزدیک خانه ام بود انتخاب کردم و یک روز که او تنها در حال برگشت از خانه بود او را بدون این که صورتم را ببیند از پشت در بغلم گرفتم و با بستن دهان و چشمش به خانه ام بردم. او خیلی سعی کرد با جیغ و گریه و التماس که می ترسد مرا آرام کند اما من توان مقابله و رفتار های بچه گانه او را نداشتم و باید به هدفم هرجوری که بود می رسیدم.

وی ادامه داد: وقتی مطمئن شدم او مرا نمیبیند شروع به تهدید کردنش کردم و گفتم : اگر  رازمان را لو بدهی با کشتن Killing خانواده و یا با سوزاندن صورتت از تو انتقام خواهم گرفت اما اگر دخترخوبی باشی و کاری بر خلاف میلم نکنی برای تو عروسک های مختلف و لباس های زیبا یا چیز هایی که خودت دوست داری میخرم،

من با تهدید کردن او را از سن 9 سالگی تا 18 سالگی رام خود کردم تا نیاز هایم را برطرف کند و تا الان که در مقابل پلیس قرار دارم و میدانم که مجازات می شوم از این کارم پشیمان نیستم.

پلیس پس از شنیدن اعترافات او، دیوید را به دادگاه فرستاد و قاضی پس از شنیدن اعترافات و گزارشات پلیس و تصمیم هیئت منصفه دیوید تامپسون را به 17 سال زندان محکوم کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-04 08:10

افزودن دیدگاه جدید