کد مطلب: 

214999

همین امروز افشاگری کن سیدجلال!

سیدجلال حسینی دیروز هشدار داد در آینده پشت پرده بعضی چیز‌ها را افشا و دست کسانی را رو می‌کند که پرسپولیس را هدف گرفته‌اند.
همین امروز افشاگری کن سیدجلال!

به گزارش خبرورزشی، کاپیتان پرسپولیس حرف‌هایی هم علیه علی‌اکبر طاهری مدیرعامل سابق باشگاهش زد و بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات تابستانی را زیر سر او خواند. اینکه چرا سیدجلال حسینی در همان دوران حضور طاهری در باشگاه پرسپولیس علیه او مصاحبه نکرد و حالا در غیابش حرف می‌زند، سوژه این نوشته نیست. آنچه این مطلب را به درازا می‌کشاند، فلسفه سکوت و سپس افشاگری کاپیتان پرسپولیس است که واقعاً از آن سردر نمی‌آوریم!

به نظر می‌رسد منظور سیدجلال حسینی از کسانی که آینده پرسپولیس را هدف قرار داده‌اند، کارلوس کی‌روش باشد. مردی که ترجیح داد به جای سیدجلال ۳۷ ساله، سیدمجید حسینی ۲۲ ساله را با خود به روسیه ببرد. تصمیمی که درستی آن با نمایش فوق تصور و بازی خونسردانه و بدون اشتباه مدافع جوان استقلال تهران بر همگان به اثبات رسید.

امروز به لطف تصمیم شجاعانه کارلوس کی‌روش، فوتبال ایران صاحب مدافع جوان و مستحکمی شده که می‌تواند ۱۰ سال دیگر خط دفاع تیم ملی را بیمه کند، اما برخی‌ها از این موضوع ناراحت هستند. در اینکه سیدجلال حسینی هم در پرسپولیس عملکرد موفقی داشت و یکی از بهترین‌های لیگ هفدهم بود، شکی نیست، ولی تیم ملی ایران نیاز به پوست‌اندازی داشت.

کارلوس کی‌روش با سیدجلال حسینی پدرکشتگی نداشت و فقط به آینده فوتبال ایران و خودش فکر می‌کرد کما اینکه در اواخر بازی اول ایران مقابل مراکش هم ابتدا پژمان منتظری را فراخواند که جایگزین امید ابراهیمی مصدوم کند، ولی در نهایت سیدمجید جوان را به زمین فرستاد. تعویضی هوشمندانه که حسینی را مهیای جانشینی روزبه چشمی مصدوم در دیدار حساس مقابل اسپانیا کرد.

به گواه دوست و دشمن کی‌روش و حتی برانکو، مدافع جوان استقلال تهران یکی از ۳ بازیکن برتر ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود، بنابراین تهدید به افشاگری علیه کارلوس کی‌روش کاری عبث، بیهوده و کاملاً اشتباه است.

با این وجود انتظار می‌رود اگر سیدجلال حسینی حقایقی را می‌داند و پنهان می‌کند، همین امروز حرفش را بزند و به فردا و پس‌فردا موکول نکند چرا که دوران بگم‌بگم چند سالی است به اتمام رسیده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-01 17:39

افزودن دیدگاه جدید