کد مطلب: 

214611

تلاش برای بازگرداندن هیولای بازیگری

جیمز آیووری ۹۰ ساله، فیلمنامه‌نویس برنده‌ اسکار برای «مرا به‌نام خودت صدا بزن» از دنیل دی لوئیس می‌خواهد که از بازنشستگی برگردد تا بتواند در فیلم بعدی‌ای که او می‌نویسد بازی کند.
تلاش برای بازگرداندن هیولای بازیگری

به گزارش دنیای تصویر، آیووری که در حال نوشتن «اراده قاضی» برای الکساندر پین است گفته: «اقتباس از رمان Coral Glynn به‌قلم پیتر کامرون که در دهه پنجاه اتفاق می‌افتد ذهنم را درگیر کرده. داستان کارآگاهی جذابی وجود دارد که به قامت دی لوئیس می‌نشیند، همچنین برای بازیگرانی چون هلنا بونهام کارتر، جولیان سندز و روپرت گراوس که دهه پنجم زندگی را دیده‌اند نقش در این فیلم وجود دارد.»

دی‌لوئیس بعد از حضور در «نخ خیال» اثر تحسین‌شده پل توماس اندرسون اعلام کرد که از عرصه بازیگری بازنشسته شده و قصد دارد باقی عمرش را به فعالیت در عرصه مد و طراحی لباس بگذراند.

این غول بازیگری قبلا هم یک بار از بازیگری خداحافظی کرده بود که مارتین اسکورسیزی موفق شد تا او را برای بازی در «دار و دسته‌های نیویورکی» راضی کند.

پس از اینکه دی لوئیس سومین جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد خود را دریافت کرده و از این نظر در تاریخ سینما یگانه شد، بسیاری با همین استدلال او را بهترین بازیگر تاریخ نامیدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-22 17:26

افزودن دیدگاه جدید