کد مطلب: 

214147

کلاهبرداری کارت به کارت از مردم

فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری عاملان کلاهبرداری که با ترفند برنده شدن در قرعه‌کشی، طعمه‌های خود را به پای دستگاه عابر بانک کشانده و اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند، خبر داد.
کلاهبرداری کارت به کارت از مردم

به گزارش ایسنا، سردار «علی‌اکبر جاویدان‌» اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان به پلیس آگاهی علی آباد کتول مبنی بر کلاهبرداری به مبلغ 380 میلیون ریال از حساب وی از طریق روش کارت به کارت، رسیدگی به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های مقدماتی پلیس آگاهی نشان داد متهم از طریق تماس تلفنی با شهروند مورد نظر خود را کارمند یک ارگان دولتی معرفی و اظهار کرده که شماره همراه وی تخلفی در سیستم مخابرات ندارد و از همین‌رو در قرعه‌کشی شرکت داده و برنده شده است و برای دریافت وجه خود باید به پای دستگاه عابر بانک برود.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: افراد کلاهبردار با چرب زبانی و جلب اعتماد مالباختگان به خود، آنان را به پای دستگاه عابر بانک کشانده و با شیوه و شگردهای خاص حساب آنان را خالی و در این مرحله از حساب شهروند مورد نظر، مبلغ 380 میلیون ریال را برداشت کردند.

جاویدان تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی و همکاری پلیس فتا، دو عامل کلاهبرداری طی یک عملیات پلیسی دستگیر و در تحقیقات تخصصی، متهمان به بیش از 3 میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان در سایر استان های کشور اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مواجهه با چنین افرادی، مراتب را با حفظ خونسردی و در اولین فرصت به پلیس 110 گزارش و از رفتن به پای دستگاه عابر بانک خودداری کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-10 23:40

افزودن دیدگاه جدید