کد مطلب: 

213982

پایان سکوت راموس؛ تقصیر من نبود!

کاپیتان رئال مادرید از عملکرد خود در فینال لیگ قهرمانان اروپا دفاع کرد.
پایان سکوت راموس؛ تقصیر من نبود!

به گزارش خبرآنلاین، سرخیو راموس کاپیتان تیم رئال مادرید به دلیل برخورد خشنی که با محمد صلاح ستاره مصری لیورپول داشت، موجبات مصدومیت شدید او را فراهم کرد تا صلاح نتواند به بازی اش در فینال ادامه دهد و حتی حضورش در جام جهانی هم تحت الشعاع قرار بگیرد.

راموس که از بعد فینال هیچ صحبتی در مورد اتفاقات آن بازی و حواشی به وجود آمده نکرده بود، حالا با اتهام جدیدی مبنی بر آسیب رساندن به کاریوس و تاثیر گذاری اش روی اشتباهات مرگبار این دروازه بان رو به رو شده است. اتهامی که حالا او را مجبور به پاسخگویی و صحبت کرده است.

راموس در این خصوص می گوید: «به مسئله محمد صلاح خیلی زیاد پرداخته شد و من نمی خواستم در این خصوص چیزی بگویم زیرا همه چیز اغراق آمیز پوشش داده می شد. من بازی را خوب تماشا کرده ام، ابتدا محمد صلاح دست من را قفل کرد و من به سمت دیگری افتادم اما مصدومیت در مورد دست مخالف او روی داد اما همه گفتند من فن جودو روی صلاح اجرا کردم. »

راموس ادامه داد: «بعد از آن نیز عنوان شد من سنگربان لیورپول را مصدوم کرده ام و فقط شاید نگفتند به خاطر اینکه قطره ای از عرق من روی فرمینو ریخته او سرما خورده است.

بعد از این اتفاق شخصا با محمد صلاح از طریق شبکه های اجتماعی صحبت کردم و او گفت شرایطش خوب است. حتی با تزریق آمپول صلاح می توانست نیمه دوم هم بازی کند و این اتفاق بارها برای من هم رخ داده است اما وقتی اتفاقی توسط راموس رخ دهد همه چیز بیشتر جلوه داده می شود.

من نمی دانم اما شاید دلیل آن مدت زمانی طولانی بازی کردن من برای رئال مادرید و فتح عناوین زیاد است و این باعث می شود مردم نگاه متفاوتی به من داشته باشند.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-05 23:07

افزودن دیدگاه جدید