کد مطلب: 

213972

اعدام مردی که به زن دوستش نظر بد داشت

مرد جنایتکار که به خاطر رابطه شیطانی، دوستش را به طرز هولناکی به قتل رسانده بود با تأیید حکم مجازاتش، به دار مجازات آویخته شد.
اعدام مردی که به زن دوستش نظر بد داشت

به گزارش سیتنا، رسیدگی به این پرونده در پی ناپدید شدن مرد 31 ساله ای در شمال در دستور کار تیم جنایی قرار گرفت.

همسر این مرد در جریان تحقیقات گفت: شوهرم به نام حامد شامگاه همراه دوست خود به نام احمد با خودروی پراید مشکی از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت.

همزمان با این شکایت خودرو پراید حامد در یکی از محله پیدا شد که در داخل آن دست نوشته ای کشف شد که به روی آن نوشته شده بود به دنبال راننده نگردید، یک هفته دیگر جسد او را پیدا خواهید کرد.

در ادامه جستجوها جسد مرد ناپدید شده در حالی که آثار جراحت بر روی بدنش دیده می شد پیدا شد.

مأموران که با پرونده قتلی رو به رو بودند تحقیقات گسترده ای را آغاز و متوجه شدند همسر مقتول با دوست شوهرش ارتباط پنهانی دارد.

زن و مرد جوان با افشای این موضوع دستگیر شده و در بازجویی ها عنوان کردند به یکدیگر علاقه داشته و برای ازدواج تصمیم گرفته اند مرد جوان از سر راه بردارند. به همین خاطر او را ابتدا با قرص خواب‌آور بیهوش کرده و سپس با میله آهنین چند ضربه به سرش زده و باعث مرگ او شده بودند. آنها سپس جسد را شبانه در محل خلوت رها کردند.

متهمان در دادگاه کیفری محاکمه و مرد جنایتکار به قصاص و زن خیانتکار به حبس محکوم شدند.

حکم مجازات متهمان در شعبه 15 دیوان عالی کشورتأیید شد و پس از استیذان و بی نتیجه ماندن تلاش شورای حل اختلاف برای کسب رضایت از اولیاء دم قاتل به دار مجازات آویخته شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-05 12:21

افزودن دیدگاه جدید