کد مطلب: 

213926

2 موتور سوار دختر 14 ساله را پشت شمشادهای پارک بردند

2 جوان بچه محل دوست دختر رفیق شان که در پارک کنار پسر مورد علاقه اش نشسته بود با زور و تهدید هدف نیت شیطانی قرار دادند.
2 موتور سوار دختر 14 ساله را پشت شمشادهای پارک بردند

به گزارش رکنا، دختر 14 ساله برای دیدن سعید پسر مورد علاقه اش به یک پارک رفت و هنوز لحظاتی از صحبت با پسر جوان نگذشته بود که 2 جوان موتور سوار جلوی پای این دختر و پسر جوان توقف کردند.

جوان موتور سوار یکی از دوستان سعید بود که همراه دوستش از موتور پیاده شدند و یکی از آنها ابتدا دستان سعید را از پشت گرفت و راننده موتور اقدام به آزار و اذیت دختر نوجوان پشت شمشادهای پارک کرد.

سعید قصد داشت جلوی راه دوستانش را بگیرد اما از سوی آنها تهدید شده بود و دستانش در دستان همدست بچه محل شان قفل شده بود که جوان موتور سوار پس از اجرای نقشه اش به سراغ سعید رفت و با گرفتن دستان او از همدستش خواست تا وی نیز دختر نوجوان را هدف نیت شومش قرار دهد.
سپس 2 جوان سوار بر موتور پا به فرار گذاشتند و دختر نوجوان نیز در حالی که شوکه شده بود به خانه رفت و به یکی از دوستانش ماجرای داخل پارک را بازگو کرد.

در این مرحله دختر نوجوان از دوستش شنید که شاید همه این اتفاقات از سوی سعید طراحی شده باشد و همین کافی بود تا دختر نوجوان با مراجعه به دادسرا از پسر مورد علاقه اش شکایت کند.

بدین ترتیب بازپرس دستور داد تا تیمی از ماموران پلیس برای دستگیری سعید و همدستانش وارد عمل شوند.

خیلی زود سعید دستگیر شد و در اعترافاتش گفت: روز حادثه من همراه دختر نوجوان بودم که دوستانم سر رسیدند و احتمال می دهم آنها ما را تعقیب کرده بودند ولی اصلا فکر نمی کردم قصد آزار و اذیت دختر نوجوان را دارند.

وی افزود: حتی وقتی دیدم دوستانم نیت شیطانی دارند با آنها درگیر شدم که نتوانستم از پس آن 2 نفر بربیایم به همین خاطر با تهدید آنها و در حالی که دستانم را گرفته بودند شاهد ماجرا شدم.

سعید در پایان گفت: من بی گناهم و هیچ ماجرایی از سوی من طراحی نشده است.

رسیدگی به این پرونده با دستگیری 2 جوان آزارگر در دادگاه ادامه دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-03 19:25

افزودن دیدگاه جدید