کد مطلب: 

213839

جنجال حضور حمید صفت در برنامه ماه عسل

پس از آزادی موقت حمید صفت از زندان، بسیاری از رسانه‌ها گمانه‌ها و اخبار غیر رسمی را در مورد حضور این خواننده رپ در برنامه «ماه عسل» مطرح کردند. اما امروز ناصر کریمان آب پاکی را روی دست هواداران این خواننده رپ ریخت و اعلام کرد که حمید صفت به برنامه احسان علیخانی نخواهد رفت.
جنجال حضور حمید صفت در برنامه ماه عسل

به گزارش آی سینما، روز گذشته برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها مدعی شدند احسان علیخانی تصویری از حمید صفت در اینستاگرام خود منتشر کرده و این خواننده در یکی قسمت‌های آینده «ماه عسل» مهمان این برنامه خواهد بود.

با انتشار اینگونه اخبار ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه، درباره حضور این خواننده رپ در برنامه «ماه عسل» به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: «علی‌رغم حاشیه‌های زیاد درباره حضور این خواننده در برنامه رمضانی ماه عسل، باید بگویم که حمید صفت مهمان این برنامه نخواهد بود.»

او همچنین در ادامه و در باره برنامه شب گذشته «ماه عسل» که میزبان بزرگان شیعه و سنی بود و به صورت ضبط شده روی آنتن رفت، توضیح داد: «مهمانان چهارشنبه شب «ماه عسل»، برنامه سفر و پرواز داشتند و برای اینکه همه آنها را بتوانیم داشته باشیم، برنامه را با حضورشان ضبط کردیم. اگر برنامه شب گذشته «ماه عسل»، زنده روی آنتن می رفت طبعا برخی مهمانان نبودند و قصه ناقص باقی می‌ماند.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-01 22:53

افزودن دیدگاه جدید