کد مطلب: 

213051

حکم اعدام اسیدپاش کرمانی قطعی شد

دیوانعالی کشور اعتراض عباس افغانی پور (پدر رعنا) را وارد ندانسته و رأی قاضی کریمی (قصاص) تایید شد.
حکم اعدام اسیدپاش کرمانی قطعی شد

به گزارش رکنا، بنابراین حکم قطعی پدری که شش سال پیش نیمه شب و در خواب اسید برروی دختر و همسرش می ریزد که منجر به فوت سمیه (مادر رعنا) می شود اعدام (حلق آویز) رقم خورد این حکم دو روز گذشته قطعی شد.

این حکم با پیگریها و زحمات خانم وکیل مجدزاده و همکارش خانم نعمت و توجه قضات صورت گرفت.

این دو وکیل اهل کرمان هستند. کودکان نزد پدر بزرگ و مادر بزرگ (مادری) خود هستند و با دلسوزی خانو ولندیار نماینده مجلس تحت حمایت مستمر موسسه می باشند. همچنین این دو کودک یاورانی دارند که هزینه های کودکان را ماهیانه تقبل کرده اند.

زمانی که این اتفاق برای رعنا افتاد افراد زیادی شماره حساب دادند و برای رعنا مبالغی جمع آوری کردند چه در داخل و چه خارج ایران یک مورد آن را خاطرم هست در آلمان سی هزار یورو جمع آوری شد (سال ۹۲) و مبالغ بسیار دیگر اما ریالی به رعنا و نازنین داده نشد. نمی دانم اسمش را چه بگذارم فقط از این افراد می خواهم امانت این دو طفل را به خودشان بازگردانند. بنا داریم این مبالغ را شناسایی و اقدام برای بازگرداندن آن نماییم. چنانچه این افراد نوشته مرا می خوانند و بخواهند این امانت را پس دهند به شماره حساب اختصاصی رعنا و نازنین که در ذیل این پست نوشته شده واریز کرده و اعلام نمایند. خرید خانه ای بنام این کودکان از برنامه های مهرآفرین است گفتنی است هزینه های درمانی رعنا رایگان و از طریق پزشکان و جراحان مجرب داخل و خارج کشور انجام شده و می شود.

هزینه های زندگی این کودکان نیز توسط یاورانشان تامین میشود و دیگر خدمات حمایتی شان تحت مدیریت خانم ولندیاری در حال انجام است. مبلغی حدود یکصد و بیست میلیون تومان (به روز شده) نزد موسسه دارند که امیدواریم مبالغ مانده نزد بسیاری کسانی که در آن زمان شماره حساب اعلام کردند و مبالغی جمع آوری کردند و ریالی هزینه نکرده و به کودکان باز پس ندادند خداوند را شاهد گرفته این امانت را بازگردانند تا صرف خرید خانه برای کودکان شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-18 23:31

افزودن دیدگاه جدید