کد مطلب: 

212567

پایان مثلث عشقی ریحانا، دریک و جنیفر لوپز

تاجر عرب باعث شده دیگر خبری از مثلث عشق و نفرت، ریحانا، دریک و جنیفر لوپز نباشد.
پایان مثلث عشقی ریحانا، دریک و جنیفر لوپز

به گزارش ایران آرت، ماجرای ارتباط ریحانا و دریک را حتماً می‌دانید. ریحانا و دریک، رپر معروف آمریکایی مدت‌ها با هم ارتباط عاشقانه داشتند، البته خیلی کم سر و صدا و پنهانی. این دو بعد از مدت‌ها از هم جدا شدند و اتفاق خاصی هم نیفتاد تا این‌که ریحانا عکس‌های دو نفره دریک با جنیفر لوپز را دید.

ریحانا پس از دیدن عکس‌های دریک و جنیفر لوپز، به شدت ناراحت شد و حتی به گفته یک منبع آگاه قصد داشت تلفن همراهش را هم از ساختمان به پیرون پرت کند. او مدتی غصه نبودن دریک را خورد تا این‌که عکس‌هایش با تاجر متمول عربستانی دیده شد؛ حسن جمیل.

ریحانا که سابقه رابطه‌ای جنجالی با کریس براون را داشته و از این خواننده کتک هم خورده است، این روزها با تاجر عرب ارتباط دارد ولی خیلی نمی‌خواهد در مورد این موضوع صحبت کند.

او در گفت‌وگوی اخیر خود با هاف‌پست به جزئیات رابطه‌اش با حسن جمیل اشاره نکرده و آن را تأیید یا تکذیب هم نکرده است ولی شایعات مبنی بر ارتباط دوباره‌اش با دریک را رد کرده و گفته ارتباط عاشقانه‌ای با دریک شکل نداده است.

ریحانا در مورد دریک گفته است: من و دریک ارتباط دوستانه‌ای نداریم ولی دشمن هم نیستیم.

به نظر می‌رسد ریحانا همچنان با تاجر ثروتمند سعودی ارتباط دارد و علیرغم این‌که تصاویر مختلفی هم از این دو پخش شده است ولی عجیب است که هرگز اسمی از او نمی‌آورد. در هر صورت مشخص است که تاجر عرب باعث شده دیگر خبری از آن مثلث عشق و نفرت نباشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-06 19:20

افزودن دیدگاه جدید