کد مطلب: 

212417

دختر 19 ساله دو شب در خانه قدرت برده بود

پسرجوان دختر دانش آموزی را دو شب در خانه سیاه دوستش زندانی کرد.
دختر 19 ساله دو شب در خانه قدرت برده بود

به گزارش رکنا، آن روزها که درگیر عشق خیابانی شده بودم فکر می کردم شاهین خوشبختی روی شانه ام نشسته است و من پس از ازدواج با قدرت به همه آرزوهایم می رسم اما نمی دانستم که با این کارم نه تنها جغد بدبختی بر سرم سایه می افکند بلکه آبرو و حیثیتم را هم از دست می دهم و این گونه انگشت نما می شوم...

این ها بخشی از اظهارات دختر 19 ساله ای به نام عاطفه است که تصاویر زننده ای از او برای بسیاری از بستگانش ارسال شده بود. این دختر که به همراه مادرش و برای اعلام شکایت از عامل انتشار عکس ها به پلیس مراجعه کرده بود درباره چگونگی ماجرا به مشاور و مددکار اجتماعی پلیس فتا گفت: از چند سال قبل پدرم در پی یک سکته مغزی خانه نشین شد و پنج برادر دیگرم تامین مخارج زندگی ما را به عهده گرفتند.

من کوچک ترین فرزند خانواده بودم و در کلاس دوم دبیرستان تحصیل می کردم که پدرم بر اثر عوارض بیماری درگذشت آن روز همه مشغول برگزاری مراسم ترحیم بودیم که من برای برقراری ارتباط تلفنی با برادرم وارد کوچه شدم در این میان جوانی که با چشم هایش مرا تعقیب می کرد گوشی تلفن همراهش را به سوی من دراز کرد که همین موضوع موجب آشنایی من و قدرت شد از آن روز به بعد تنها به زندگی با قدرت می اندیشیدم چرا که او لباس های شیک می پوشید و احتمال می دادم از وضعیت مالی خوبی برخوردار است.

من مدام از کیف مادرم به طور پنهانی پول برمی داشتم و حتی پول های خرید نوشت افزار را صرف خرید کارت تلفن عمومی می کردم تا با قدرت تماس بگیرم تا این که روزی او با یک خودروی شیک به نزدیکی مدرسه ام آمد و از من خواست به منزل آن ها بروم تا پس از عوض کردن لباس‌هایش و پوشیدن کت و شلوار شیک با مادرم آشنا شود اما پس از آن که ساعتی را در خیابان و پارک پرسه زدیم او گفت که دیگر دیر شده است امشب را در منزل من می مانیم و فردا نزد خانواده ات می رویم.

با این ترفند او دو روز مرا در آن خانه زندانی کرد در این دو روز من برده جنسی او شدم و روز سوم مرا با خودرو در نزدیکی منزلمان رها کرد از سوی دیگر برادرانم که نگرانم شده بودند، موضوع را به پلیس گزارش کردند و قدرت پس از مدتی دستگیر و در دادگاه به تحمل 99 ضربه شلاق محکوم شد آن جا بود که فهمیدم او جوانی بیکار و معتاد به مواد مخدر صنعتی است که آن روز کلید منزل دوستش و خودروی او را به امانت گرفته بود.

من درحالی ارتباطم را با او قطع کردم که دیگر از مدرسه هم اخراج شده بودم اما او در آن دو روز و به طور مخفیانه عکس های بسیار زننده ای از من تهیه کرده بود که بعد از این ماجرا و به خاطر انتقام از من عکس ها را برای بسیاری از بستگان و خانواده ام ارسال کرده است حالا مانده ام که ...

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 2.5 (4 رای)
سیتنا 5
2018-05-02 20:56

افزودن دیدگاه جدید