کد مطلب: 

212399

آزار و اذیت پسر 13 ساله توسط چهار بچه محل

چهار پسر جوان در اقدامی سیاه یکی از بچه محل هایشان را به بهانه جابه جا کردن فرش به خانه شان کشاندند تا به او تجاوز کنند.
آزار و اذیت پسر 13 ساله توسط چهار بچه محل

به گزارش رکنا، چندی قبل مردی با حضور در اداره پلیس امنیت آبادان از گرفتار شدن پسر 13 ساله اش در دام چهار جوان شیطان صفت خبر داد.

این مرد به ماموران گفت: چند روز قبل پسرم با دو تن از دوستانش در خیابان امیرکبیر بودند که در میان راه با دو جوان خلافکار که با هم دوست بودند روبرو می شوند که در این لحظه یکی از آنها برای جابه جایی و پهن کردن فرش خانه اش از پسرم و دو دوستش درخواست کمک می کند.

وی افزود: پسرم که از نقشه دوستانش بی اطلاع بود همراه آنها به خانه پسر شرور می رود که در آنجا دو جوان خلافکار و دوستان پسرم در اقدامی سیاه پسر 13 ساله ام را مورد تجاوز قرار می دهند.

مرد جوان ادامه داد: پس از این ماجرا پسرم مدتی گوشه گیر شده بود و با کسی حرف نمی زد و هرچه پیگیر ماجرا شدم که چه اتفاقی برای پسرم افتاده بی فایده بود تا اینکه یکی از بزرگان محل به سراغم آمد و از این سناریوی سیاه پرده برداشت، آنجا بود که فهمیدم پسرم به خاطر فشارهای روحی زیاد به سراغ بزرگ محل رفته و با وی درددل کرده است.

در این مرحله پسر نوجوان برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان پزشکی قانونی با توجه به شواهد موجود، تجاوز به پسر نوجوان را تایید کردند.

بنا به این گزارش، تیمی از ماموران پلیس امنیت و اطلاعات آبادان به دستور قاضی دادگاه انقلاب و عمومی آبادان برای دستگیری عاملان این اقدام سیاه وارد عمل شدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-01 23:42

افزودن دیدگاه جدید